Udlicitering af jernbanen i Danmark (Generelt)

af bjergged, onsdag 07. oktober, 2020, 17:36 (16 dage siden) @ Steff

Sådan gik det som bekendt ikke. Så det har jo ikke meget med virkeligheden at gøre.

Det har nemlig lige nøjagtigt med virkeligheden af gøre, for uden den gruppe af repræsentanter for pendlerne, havde du kørt rundt ikke tilfredsstillende LINT materiel til tidspunkter normale med arbejde ikke kunne bruge!

Så med andre ord virkede udliciteringsprocessen fremragende?

Man fik input fra brugerne af det udliciterede, og sikrede at de fik en løsning de kunne være tilfredse med, og det fik de så.

Jeg er ikke helt med på, hvad det er du mener at jeg tager så dybt og grundlæggende fejl om.

Mine AC’er? Hvad fabler du om?

”Mine AC´er?” Det er betegnelsen for de personer der er medlem af DJØF, nemlig personalegruppen akademikerne! Men det vidste du jo, ikke sandt?

Ja, nu du siger det kan jeg godt huske at DJØF hører under Akademikernes Centralorganisation. Men AC har mange andre betydninger, og det var ikke klart af sammenhængen at det var dem du talte om.

Du er bare SÅÅÅÅÅ forkert på den i alle aspekter.
Tjah, jeg har bare beskrevet virkeligheden som den var for mig og andre togbrugere på Thybanen. Hvad der er foregået i magtens korridorer har jeg ikke nogen særlig viden om, eller interesse i.

Hvorfor du udtaler dig om det m.h.t DJØF´er!

Er der nogen tvivl om at der har været DJØF’ere indblandet?

Som beskrevet ovenfor. Det jeg KAN beklage er, at der EFTER offentliggørelsen og da problemerne for alvor begyndte, gik der ”fagforening” i skidtet og ikke mindst LPA med U.S i spidsen. Nu skulle man vise hvem bestemte og hvilken uddannelse man skulle have. Altså ikke prøve at hjælpe, men udnytte en situation til egen personalegruppes fordel næsten koste hvad det ville.

Ikke noget der umiddelbart modsiger mine påstande.

Og så kan jeg beklage at man åbenbart ikke har lært noget når talen kommer til udlicitering fra politisk hold og at nogle udtaler sig uden viden på nettet.

Altså, indtil videre har du ikke fremsat noget der underbygger din påstand om at nogen skulle have udtalt sig uden viden.

Har du tænkt dig at konkretisere hvorledes jeg er “SÅÅÅÅÅ forkert på den i alle aspekter.”?

Hele emnet:

RSS Feed af emne

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak.

Copyright © 2020 Jernbanen.dk - Alle rettigheder forbeholdes - Om Jernbanen.dk - Kontakt redaktionen