IC3, signalprogrammet og København-Ringsted (Jernbanen i dag)

af Gæst42, torsdag 22. oktober, 2020, 01:05 (369 dage siden) @ ivar

Varerne har jo i adskillige år været på hylderne, så analyser over rejsemønstre må vel have vist, at behovet på det nærmeste er ikke eksisterende, eller at omkostningerne ved at dække et begrænset behov er for store.

Mere at man gerne ville udlicitere mere til Arriva.

Ift. rejsemønstre er der klart flest lange rejse over Vejle - Herning - Struer ift. både Frederikhavn og Langå - Viborg - Struer.


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Jernbanebøger

Eventyrlige Rejseberetninger

Eventyrlige Rejseberetninger
Pris 170 kr.

Læs mere
DB Cargo

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak






Copyright © 2021 Jernbanen.dk - Alle rettigheder forbeholdes - Om Jernbanen.dk - Kontakt redaktionen