IC3 vs. Öresundstog (Generelt)

af 1993matias ⌂ @, KH, lørdag 09. januar, 2021, 20:38 (14 dage siden) @ larsht

Jeg kan godt hjælpe dig hvis det går for stærkt:

https://www.dsb.dk/globalassets/pdf/koereplaner/regionaltog/k21/dsb-k21--sjaelland-.pdf

Hop ind på side 15 der er det beskrevne tog angivet (pdf-side 8)

Alle 13xx-tog til/fra Sverige er aflyst mellem Kastrup og Peberholm (og videre til Hyllie eller Malmø). Det fremgår ikke i køreplanen, da det er en aflysning på baggrund af Covid-19. Frem til køreplansskiftet her i december 20, så var togene faktisk også aflyst helt fra København H og til Peberholm!

Du kan finde de helt opdaterede køreplaner på rejseplanen.dk, der også tager højde for toganmeldelser. I øjeblikket hedder toganmeldelsen for disse aflysninger nummer 27, jeg ved ikke om de er offentligt tilgængelige - ellers havde jeg lagt et link.

--
Mvh Matias Lq
www.tognål.dk - danske slipsenåle og pins med MY, EA, EB, MZ, MA, ME og TME, IC3, IC4, S-tog, Y-tog, Lint 41 samt fem veterantog

Hele emnet:

RSS Feed af emne

Indsend billederSvenska-lok

Tagcloud

nattog liggevogne sovevogne spisevogne barvogne postvogne rejsegodsvogne styrevogne dobbeltdækkervogne remise maskindepot station banegård hovedbanegården IC2 IC3 IC4 godstog persontog materieltog arbejdstog Nærumgrisen veteranbaner jernbanefotos jernbanebilleder Movia rangerlokomotiv havnebane industrispor skinnebusser Øresundstog intercity intercitytog intercitylyn tog DSB Arriva Lokaltog

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak

Copyright © 2021 Jernbanen.dk - Alle rettigheder forbeholdes - Om Jernbanen.dk - Kontakt redaktionen