Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Potentielle togpendlere (Generelt)

af steenth, 14/1 2021, 16:48 (1160 dage siden) @ mikedk2100

Man kan trække ud på kommuneniveau og statiske landsdele. Jeg har taget Ringsted og Slagelse med til reference. Og her er andelen med tog meget høj. Det gælder også Fyn. Der er et tal over hvor mange der er togpendlere på Storebælt - andelen er meget høj!!!!!

[image]
Det er hentet fra https://www.statistikbanken.dk/PEND100

Mvh
Steen


Mange tak, men jeg skal lige have det skåret ud i pap :-D Vandret er bopælskommune og lodret arbejdssted?

Jep

Forstået på den måde, at 5 personer fra Faaborg-Midtfyn kommune dagligt pendler til deres arbejde på Bornholm? (med tog over Storebælt og vel fly fra Kastrup - ellers bliver det saftsuseme en lang pendlertur)

Jeg ved ikke hvordan de håndtere fjernarbejde... For der kan også være små registeringsfejl, som bliver mere synlig. Mit eget bud er at de fleste i de store grupper passer det.


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Indsend billeder

Tagcloud

nattog liggevogne sovevogne spisevogne barvogne postvogne rejsegodsvogne styrevogne dobbeltdækkervogne remise maskindepot station banegård hovedbanegården IC2 IC3 IC4 godstog persontog materieltog arbejdstog Nærumgrisen veteranbaner jernbanefotos jernbanebilleder Movia rangerlokomotiv havnebane industrispor skinnebusser Øresundstog intercity intercitytog intercitylyn tog DSB Arriva Lokaltog

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak