Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Elasticitet - 300 km/t kontra 250 km/t (Generelt)

af Bent Jensen, 16/1 2021, 15:34 (1158 dage siden) @ steenth

Ja da nu var det sporarbejder jeg tænkte på, og den bro er først færdig om en 4 - 5 år, men jeg tænker da man etablerer køreledningsanlæg, på stykket til Nyk F bortset fra over den nye bro, master osv kan vel mere eller mindre sætttes op i de timer der ikke er togtrafik, måske togbus de sene afgange, har foriøvrigt set fra TV øst at man var ved at være færdige med køreledningsanlæg, de nævnte at de regnede med at køre test i februar måned. Apropos Ringsted, der håber jeg da det ikke vil forstyrre toggangen så meget, kan for iøvrigt ikke se hvorfor det skulle være nødvendigt at køre med 200km t gennem det stykke?
Med venlig hilsen
Bent Jensen


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Tagcloud

nattog liggevogne sovevogne spisevogne barvogne postvogne rejsegodsvogne styrevogne dobbeltdækkervogne remise maskindepot station banegård hovedbanegården IC2 IC3 IC4 godstog persontog materieltog arbejdstog Nærumgrisen veteranbaner jernbanefotos jernbanebilleder Movia rangerlokomotiv havnebane industrispor skinnebusser Øresundstog intercity intercitytog intercitylyn tog DSB Arriva Lokaltog

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak