Elasticitet - 300 km/t kontra 250 km/t (Generelt)
Ja da nu var det sporarbejder jeg tænkte på, og den bro er først færdig om en 4 - 5 år, men jeg tænker da man etablerer køreledningsanlæg, på stykket til Nyk F bortset fra over den nye bro, master osv kan vel mere eller mindre sætttes op i de timer der ikke er togtrafik, måske togbus de sene afgange, har foriøvrigt set fra TV øst at man var ved at være færdige med køreledningsanlæg, de nævnte at de regnede med at køre test i februar måned. Apropos Ringsted, der håber jeg da det ikke vil forstyrre toggangen så meget, kan for iøvrigt ikke se hvorfor det skulle være nødvendigt at køre med 200km t gennem det stykke?
Med venlig hilsen
Bent Jensen
Der er skam allerede opsat en del master til køreledning på Falster. I Ringsted handler det mest om at togene med den nuværende løsning krydser i niveau. Det nedsætter kapaciteten og fleksibiliteten gevaldigt når et tog fra Vestbanen skal på ny bane eller et tog fra Sydbanen skal ad gammel bane over Roskilde.
--
Mvh Anders