Signalprogrammet (Generelt)

af Peter Christensen, torsdag 18. februar, 2021, 10:24 (52 dage siden) @ Bent Jensen

Last-mile loko er næppe nok til visse af DBs nuværende løb. De kommer til at gå for langsomt med den smugle effekt last mile udgør.
Og iøvrigt: har DB overhovedet last mile loko? Enten bestilt eller leveret?
Transittrafikken med EG ser ud til at forsætte.
Jeg tvivler på at 185'erne, som bruges til transittrafikken i DK, får ERMTS; det er mere sandsynligt at de byttes med en flok 187'er.

Og hvem skulle overtage DBs nuværende trafik, som køres med dieselloko?
Andre operatører, som har My/Mx - med en alder på 60 år eller så?
Det bliver svært at spille "miljøkortet" her....


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak







Copyright © 2021 Jernbanen.dk - Alle rettigheder forbeholdes - Om Jernbanen.dk - Kontakt redaktionen