Den danske jernbane er ineffektiv og dyr i drift. (Generelt)

af Frank Poulsen @, onsdag 24. februar, 2021, 16:34 (54 dage siden) @ Bent Jensen

Giv tid, jeg er sikker på når der elektrificeret til Århus, så kommer der også Vecteon til Århus, hvad skal ellers køre Hamborg EC togene (talgo tog) Me bliver jo udfaset og IC3 vel snart også slut, måske 5 år? Holbæk får også eldrift er det indenfor et par år? Køge Køge Nord, var det ikke 2024,tror jeg, så er diskussionen bare om der ikke skulle have været dobbeltspor fra starten, ja den sag arbejdes der måske på? Men komisk når man kører fra Køge at se der ligger et spor der næsten kan tages i brug, men mangler lige det sidste, vistnok signal tilslutning, men tror da de når det til 2024. Med venlig hilsen Bent Jensen

Køge - Køge Nord er fremrykket til K22 som det ser ud lige nu. Altså fra december 2022


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak







Copyright © 2021 Jernbanen.dk - Alle rettigheder forbeholdes - Om Jernbanen.dk - Kontakt redaktionen