Den danske jernbane er ineffektiv og dyr i drift. (Generelt)

af Oliver Løvgard @, Ballerup, onsdag 24. februar, 2021, 18:25 (54 dage siden) @ Niels Munch

Vi har ofte togsæt stående ude i Sibirien som står til reparation, men skal vente en 2-3 dage før de kan sendes til Aarhus som materieltog.


"Sibirien", mener du halvvejs til Dragør?

[image]
06.07.2017 (nm).

M.v.h.
Niels

Hej Niels.

Ja, beklager, det er internt at opstillingssporene mod Dragør bliver kaldt for Sibirien. Det er 50'er gruppen (+ sp. 49).

--
Oliver L. Løvgard
Stationsbetjent/Togklargører/LKF-A
Klargøringscenter Kastrup


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Danske privatbaner

Læs historien om:
Køge - Ringsted Banen

DSB plakat 1949

DSB plakat 1949
DSB plakat 1949 af
Aage Rasmussen
Pris: 249,- kr.
 Køb 
Odsherreds Jernbane 1899 - 18 maj - 1924
Odsherreds Jernbane 1899 - 18 maj - 1924

Her er tekst og billeder fra jubilæumsskriftet "Odsherreds Jernbane 1899 - 18 maj - 1924", der fortæller om banens forhistorie, anlæggelse og første 25 år. Skriftets annoncer er udeladt men findes i PDF-versionen i Jernbanen.dk´s arkiv.

Læs mere

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak







Copyright © 2021 Jernbanen.dk - Alle rettigheder forbeholdes - Om Jernbanen.dk - Kontakt redaktionen