Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Høring om lokalbanernes fremtidige d&v - Resume (Trafikpolitik)

af Niels Munch, 3/3 2021, 17:31 (1122 dage siden) @ Niels Bak

NU ser det rigtigt ud.

M.v.h.
Niels


Undskyld, hvad mener du med det? Jeg har ikke adgang til at rette i artiklen efter den er udkommet, hvis det er det, som du antyder. (og det er i øvrigt mit eget manuskript jeg har tjekket med)

Nå men hvis det bare er perfiditeter, så tror jeg vi slutter her.

Gode Niels Bak,

Det var dit indlæg, jeg citerer nu, der foranledigede mig til en kommentar:

"Og som jeg forstod høringen med midler, som Regionen har lånt af staten og stadig bruger deres investeringsbevilling til at betale af på, så de ikke hverken har opsparede midler eller mulighed for at betale af på yderligere lån, når Lemvigbanens spor skal fornys i løbet af få år."

Fremhævelsen, som er min, illustrerer, hvad jeg finder ukorrekt i udsagnet, idet regionen ikke, som jeg søgte at påpege i mit svar, låner penge af staten.

Perfiditeter, hvis du synes, der er brug for dem, overlader jeg til dig.

M.v.h.
Niels


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Tagcloud

nattog liggevogne sovevogne spisevogne barvogne postvogne rejsegodsvogne styrevogne dobbeltdækkervogne remise maskindepot station banegård hovedbanegården IC2 IC3 IC4 godstog persontog materieltog arbejdstog Nærumgrisen veteranbaner jernbanefotos jernbanebilleder Movia rangerlokomotiv havnebane industrispor skinnebusser Øresundstog intercity intercitytog intercitylyn tog DSB Arriva Lokaltog
Svenska-lok

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak