Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Regional+? (Generelt)

af Peter Christensen, 23/3 2021, 14:30 (1123 dage siden) @ Scharfenberg

Ja, som tidligere nævnt taster man sådan set bare afgangsadresse, ankomstadresse og afgangs eller ankomsttidspunkt ind i rejseplanen - så får man til at starte med tre gode bud. Jeg vil vove at påstå, at 98 % eller deromkring af 'almindelige' rejsende i den kollektive trafik er temmelig ligeglade med tog- eller busarten. Bare de kommer nogenlunde frem som ønsket.

For engangs skyld vil jeg faktisk give dig ret. Bare køreplanen holder, så er jeg ligeglad med busart og togart.
Jeg bruger selv rejseplanen (i det omfang Mor Mette ikke sender alle mand hjem) og passer forbindelsen ikke lige, så kan man kikke på forbindelserne lidt før eller lidt senere; det er der ingen ben i.
For de anvancerede kan man jo bare rode løs med indstilinger (eks. ingen metro, færger, busser og via Glostup st.) og vupti, så kommer 3 nye bud, som - måske - er bedre end første forsøg......


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

ContecRail
Stenlejerne på Sjællands Odde A/S
Stenlejerne på Sjællands Odde A/S

Sjællands Odde består primært af sten og grus, som er ført dertil af skiftende havstrømme. I næsten 100 år blev disse materialer gravet ud, knust, sorteret og fragtet bort, og en 600 mm smalsporsbane med både damp- og diesellok spillede en vigtig rolle i et effektivt transportsystem.

Læs mere

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak