Avatar

Tunnelelementfabrik skal anvendes til kommende projekter (Trafikpolitik)

af Michael Deichmann ⌂ @, Gribskov kommune, lørdag 10. april, 2021, 17:12 (26 dage siden) @ Rail

Eller hvis man lod S-tog få de vestlige spor og lokaltog de østlige spor mellem Hillerød og Favrholm...

Øh - det vil da give en krydsning mellem lokaltog og S-banen syd for Hillerød? Med Lokaltog nærmest bygningen (vestligt) har du fri kørsel fra nuværende HFHJ og videre til GDS og værksteder (og ingen behov for at rode med CBTC) og S-tog har fri adgang til depotspor øst på.

--
Venligst

Michael Deichmann

[image][image]


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Indsend billeder
Norske lokomotiver
Norske lokomotiver

Her er en oversigt over alle norske lokomotiver, fra det første damplokomotiv, der blev sat i drift på privatbanen Norsk Hovedjernbane i 1854, til de nyeste el- og diesellokomotiver hos CargoNet og CargoLink. Listen inkluderer også NSBs smalsporede damplokomotiver.

Læs mere

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak







Copyright © 2021 Jernbanen.dk - Alle rettigheder forbeholdes - Om Jernbanen.dk - Kontakt redaktionen