Interview med DSB (Trafikpolitik)

af andersj @, Aalborg, tirsdag 13. april, 2021, 13:23 (70 dage siden) @ Erling Pedersen

Hej Poul.

Jeg ville spørge om hvorfor ikke tog med flere kørespændinger, så de kunne køre direkte Malmø- København-Hamburg ?

Er det ikke nok med en togtype der kan køre til Hamburg?


Fint med en værksteds kontrakt med leverandøren, men vel ikke evig.
Uddannelse af DSB´s egne håndværkere så de kan overtage serviceringen og vi kan stole på det er danske Håndværkere til Dansk løn, der betaler skat i Danmark til vores fælles statskasse

Hilsen Erling.

Det er 100% en politisk beslutning der forsinkede udbuddet med et halv år. DSB ville selv stå for vedligehold.

--
Mvh Anders


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Renovering af DSB MR-tog i Tyskland 1995-98
Renovering af DSB MR-tog i Tyskland 1995-98

I perioden 1995-98 blev DSB´s MR-tog renoveret af Partner für Fahrzeug-Ausstattung (PFA) beliggende i Weiden i det nordøstlige Bayern i Tyskland. Værkmester i DSB Hans Werner Hansen fortæller her historien om sine to år i Bayern.

Læs mere

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak







Copyright © 2021 Jernbanen.dk - Alle rettigheder forbeholdes - Om Jernbanen.dk - Kontakt redaktionen