Interview med DSB (Trafikpolitik)

af Poul Brandt @, Nordsjælland, tirsdag 13. april, 2021, 14:06 (73 dage siden) @ Peter Christensen

Man kunne jo spørge lidt til DSBs tanker om "negativt cash-flow" og hvorledes fabrikanterne stillede sig hertil.
Samtidig kunne det være interessant at vide om det er en særlig Dansk model (med negativt cash-flow) eller om sådanne ordninger er almindelige i Europa.
Skulle DSB svare bekræftende herpå, så bed om nogle eksempler.

Hvad mener du?

At DSB har negativt cashflow, og derfor ikke er en pålidelig betaler?

--
Mvh Poul

Alle nye baner bør anlægges for 300 km/t.
København-Odense-Aarhus 2 x 45 minutter
København-Aarhus via Kattegat 55 minutter (Kbh.-Aalb. 2 timer)
Aarhus-Holstebro 1 time (Aarhus-Silkeborg 250 km/t)
Nykøbing F - Rødby - Puttgarden 250 km/t


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Indsend billeder

Danske privatbaner

Læs historien om:
Kolding Sydbaner
3 flyttefirma tilbud

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak







Copyright © 2021 Jernbanen.dk - Alle rettigheder forbeholdes - Om Jernbanen.dk - Kontakt redaktionen