Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Pendlere Sydsjælland-Fyn/Jylland? (Generelt)

af My1202, 15/4 2021, 13:31 (1097 dage siden) @ krabsen

Og dem der vitterlig måtte gøre det er flere af dem sikkert afhængig af bilen alligevel i forbindelse med arbejdet. Og gør det måske 2-3 gange om ugen, maks.

Men nej vi bliver ikke enige. Så jeg stopper her.


Meget muligt at du har en pointe - men fakta siger at der er 108 som bor i Næstved og arbejder i Nordjylland.
Men om de rejser hver dag - aner det ikke.


Når du ikke selv ved, om den statistik du har gravet frem kan bruges til at underbygge dine blafrende postulater - hvorfor i alverden viser du den så?


Det er de officielle tal.
Nej jeg har ikke navn og adresse på de enkelte borgere.
Så om de reelt har arbejde et helt andet sted - aner det ikke.

Men sjovt nok - det er den slags tal som danner baggrund for alt materiale omkring hvordan butikken Danmark kører.
At du - og andre så ikke kan lide tallene - det viser vel blot at I ikke aner noget som helst om hvordan beslutninger bliver taget.


Der er ingen der har påstået at tallene er forkerte, blot konstateret, at de ikke kan bruges til det du prøver at bruge dem til.

Sjovt at det er sådanne tal som danner baggrund for beslutninger truffet af folketing og regering.
Men det er jo også forkert den ene gang efter den anden??

Men du er - som alle de andre tvivlere - mere end velkommen til at finde et bedre talmateriale.
Så bare se at komme i gang. Men det gider du nok ikke.


Hvorfor i Himlens skulle jeg da osse det? Vi har konstateret, og du har erkendt, at dine tal ikke kan bruges til at underbygge dine postulater, og din reaktion på det er "så find nogle bedre tal til at underbygge mit udsagn."

Næ hvorfor skulle du. Det er jo ikke en af dine spidskompetencer at levere fakta. Hellere sarkasme.

--
[image]


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak