Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Avatar

Pendlere Sydsjælland-Fyn/Jylland? (Generelt)

af Michael Deichmann ⌂, Gribskov kommune, 16/4 2021, 20:40 (1099 dage siden) @ P.Jensen

Hej P,

nej jeg har sgu ikke siddet og checket samtlige adresser på Jysk butikker og mappet det op imod CVR registeret, men princippet er, at en virksomhed har et CVR nummer og P-nummer på hovedadressen og har de så andre "produktionssteder", så kan de have P-numre på disse. Mht Rema-1000, der er der i hvert fald nogen af dem der er franchisetagere dvs der er en selvstændig købmand som i pricippet kunne være et enkeltmandsfirma der ikke hedder "Rema-1000 Smørumnedre" men "Peter Hansen". Det samme gælder NcDonalds og sikkert også Burger King. Og mange af de andre kæder. Jysk sengetøjslager (Jysk) derimod ejer vist alle deres butikker.

Men anyway - jeg har aldrig oplyst arbejdsadresse til SKAT og de seneste år har jeg hovedsageligt IKKE arbejdet ved firmaets officielle hovedkontor, men en af de andre filialer i Hovedstadsområdet. Det har firmaet tydeligvis opgivet til SKAT så SKAT er kommet med et kvalificeret bud på min kørselsfradrag.
Når jeg checker firmaet i CVR har de fine P-numre på alle kontorerne i landet.

--
Venligst

Michael Deichmann

[image][image]


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Indsend billeder
De danske Sukkerfabrikker
De danske Sukkerfabrikker

Aktieselskabet De danske Sukkerfabrikker (DdS) blev grundlagt i 1872 af finansmanden etatsråd C. F. Tietgen og blev snart en af Danmarks største virksomheder. Ved at bygge nye og opkøbe eksisterende sukkerfabrikker, fik DdS monopol på sukkerproduktion.

Læs mere

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak