Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Lyntog til Køge (Generelt)

af My1202, 30/4 2021, 14:36 (1054 dage siden) @ larsht

Nej vi betvivlede din brug af tallene, som var totalt at sammenligne æbler og pærer. Det er noget andet, men du svarede aldrig på det.


Nu havde jeg værer så venlig at angive for hver kommune hvor mange som boede pågældende sted og hvor mange der arbejde vest for Storebælt!
Ret simpelt at se hvor der var pendlere og tallet var megalangt fra den ene du mente i Næstved.
Så på tide I andre leverer data for jeres opfattelser.;-)


Lad mig prøve at forstå dig......

Du argumenterer for at Lyntog skal standse i Ringsted eller subsidiært Køge N - til at understøtte den påstand deler du datamateriale om pendling mellem Region Sjælland og Region Syd (som Fyn er en del af), dette på kommunebasis. Disse data viser at den kommune i Region Sjælland der har den største pendler-aktivitet mellem kommunen og Region Syd er Slagelse Kommune (hvori er stationerne Korsør og Slagelse).
Og så mener du at vi skal levere data for vores opfattelser? Du leverer jo selv data for at du tager fejl - så læs endeligt selv den statistik du kopierede ind i den tråd - det er vores data for at du tager fejl - at du selv har svært ved at se det fortæller resten af os meget om din argumentationsform

Jeg leverer data for hver enkel relevant kommune.
Ikke at dem fra Slagelse skal køre tilbage mod Ringsted.
Det er jeres udlægning!
Men det er stadig det bedste talmateriale vi har.
Leveret af Danmarks Statistik som I mener ikke kan bruges.

Jeg efterlyser kun bedre talmateriale!

--
[image]


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak