Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Avatar

Pladsbillet/vogndiagrammer (Generelt)

af Thomas Boberg Nielsen ⌂, Spor 44, Godsbanen, Aalborg, 24/7 2021, 16:06 (979 dage siden) @ TonyTraynor

Jeg har lige købt en tur fra Århus til København, og mit sæde er vogn 71 plads 76 i den stillevogn, men på en vogndiagrammer er sæde 76 i den midterste vogn og ikke stillevognen? Er der hvor som helst jeg kan finde en opdateret Vogndiagrammer, den jeg har er fra 2008

Fysisk består et IC3-togsæt af tre vogne, hvoraf der er stillepladser i en af endevognene. Pladsreserveringsmæssigt består et togsæt af to vogne: Én vogn bestående af den ene endevogn+halvdelen af midtervognen OG én vogn bestående af den anden endevogn+den anden halvdel af midtervognen. Måske kan forklaringen findes dér?

M.v.h.

Thomas


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Indsend billeder

Tagcloud

nattog liggevogne sovevogne spisevogne barvogne postvogne rejsegodsvogne styrevogne dobbeltdækkervogne remise maskindepot station banegård hovedbanegården IC2 IC3 IC4 godstog persontog materieltog arbejdstog Nærumgrisen veteranbaner jernbanefotos jernbanebilleder Movia rangerlokomotiv havnebane industrispor skinnebusser Øresundstog intercity intercitytog intercitylyn tog DSB Arriva Lokaltog

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak