Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

SJ vinder Trafikverkets udbud på nattog Stockholm-Hamburg (Generelt)

af esni, Frederikssund, 31/8 2021, 19:02 (941 dage siden) @ bth

hej
T66 K714 kan ikke levere togvarme.
Er det noget du ved noget om eller er det et gæt.
vh
Bent Larsen


Hej!

Ja jeg kunne jo stille præcis det samme spørgsmål? Men som så ofte så skal den der først hævder at kende sandheden ikke fortælle hvordan han/hun ved det, derimod skal den der retter en vildfarelse naturligvis kvalificere sit svar, eventuelt med stempel og mængden af for længst overståede uddannelser.

Nå men du virker jo ret sikker, så jeg blev i tvivl om det kunne være mig der var galt afmarcheret, så for at kvalificere mit udsagn gik jeg ind i men arbejdsgivers køretøjsdatabase for at se hvad der stod der, "Zugsammelschiene Spannung = Saknas". Hmm måske nogen havde skrevet forkert i databasen, så jeg ringede til den køretøjsansvarlige på hovedkontoret, "nej, va fan har du nu hittat på?"... Men måske han heller ikke vidste besked, frem med den originale TGOJ manual, ikke et ord om togvarme.

Så enden på det hele er, Jeg har aldrig været inde i det omtalte lok, men efter min bedste overbevisning så kan T66 K714 ikke levere togvarme.

/Bjørn

Vildt kreativt gætteri - uden forbindelse til facts - T66 K714 i forspand med TME eller TMZ?

--
Eskild


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak