Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Østerport - Lersøen (Generelt)

af larsht, 23/10 2021, 13:42 (770 dage siden) @ KKLD

Mellem 18:00 og 19:00 er der 3 tog på Linje F der tages ud af drift og kører uden stop Hellerup-Klampenborg.
Hvordan kan det være at man ikke gør det samme med de andre tog?

Det er et rigtigt godt spørgsmål - min egen tanke er at det er i bunden af myldretiden, så der er passagerer til det på det tidspunkt, men gør man det på andre tidspunkter tager det passagerer fra linje C - men som sagt - min egen tanke

Jeg tænker at det koster 0 kr.
Togene skal alligevel køre hen til Klampenborg St. og skifte retning så der er masser af tid til at få tømt toget.

De tog der skal til København H giver det måske mindre mening da toget skal vende på Hellerup og derfor bliver tømt der, i stedet for at man skal vente og kontrollere om der er folk med i toget på København H da det kører ligeud derfra og derfor koster det lidt tid og penge.

Men jeg har måske misforstået noget?

Jeg tror du misforstod hvad jeg mente - det kommer hurtigt til at blive urentabelt at køre linje C hvis passagererne tager andre tog.

Hele emnet:

RSS Feed af emne

DSB Q340
Jernbanehumør
Jernbanehumør

´Og så var der den om …´. Morten Flindt Larsen har samlet en lang række historier og vittigheder fra jernbanernes univers ved at gennemgå tusindvis af gamle jernbaneblade, tidsskrifter, dagblade m.v.. Tilføj selv dine egne bedste jernbanevittigheder.

Læs mere

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak