Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Næstved i dag (Jernbanen i dag)

af QN903Qnr0779, 14/11 2021, 21:46 (893 dage siden) @ M. Qvist

Tror ikke at jeg har set DSB markedsføre et tog på denne måde siden IC3 blev introduceret.

- hvilket nok skyldes at lokomotivet er leveret fikst og færdigt og funktionsdueligt og myndighedsgodkendt og klar til trafik og derfor er en succes, - og alt dette uden at DSB selv har været involveret i prøvekørsler eller godkendelsesproces eller noget overhovedet. Nu skal man jo være varsom med at forveksle korrelation med kausalitet, men mon ikke der er en sammenhæng alligevel...... - Og så kan man jo forsigtigt håbe at DSB vælger samme approach ved næste materielanskaffelse....


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Østre Gasværk
Østre Gasværk

I jernbanekredse er Østre Gasværk mest kendt for sin unikke jernbane og de 3 små engelske sadeltanklokomotiver, der i over 70 år skubbede kulvogne op til de store retortovne. Her er historien om Østre Gasværk med fokus på værkets interne jernbane og det rullende materiel.

Læs mere
ContecRail

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak