Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

RE2721 - Årsag til forsinkelsen? (Generelt)

af Petteri, 28/12 2021, 18:04 (843 dage siden) @ Frank Poulsen

Jeg forstår godt dit synes punkt.
Jeg var bare general i mit synes punkt
...vide hvornår toget kommer.


Problemet er jo også at selvom man får besked på fejl på toget... Nogle gange er det løst efter 5 minutter, og så efter 10 min kan en melding fra en lokofører jo lyde, vi kører lige om lidt... Og lige om lidt er så om en time og andre gange er det vitterlig om et 1 minut...

Vi er enige om at der skal god information til. Men det er bare ikke altid nemt at give den gode information hvis alle forventer problemet er et nemt problem der er hurtig løst. Men det så ikke er... Og ja så skal man sige der skal informeres løbende. Men er det hver 5. minut at man stadig ikke ved noget nyt andet end personalet på stedet forventer at køre om lidt eller...

Jeg er enig med @mikedk2100. Hvis jeg vidste der var problemer med infrastrukturen på den givne strækning, ville jeg begynde at finde efter andre rejseruter. Det er hændelser / fejl, som ofte tager længere tid at løse. Er det, som i dette tilfælde, en teknisk fejl på et tog, så vil jeg ligeledes begynde at søge efter andre rejseruter, men jeg ville formentlig vente lidt, før jeg forlod stationen.

--
Pendler og bruger af den kollektive trafik. Indlæg vil derfor tage udgangspunkt i en pendlers synsvinkel.


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak