Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Direkte forbindelser: Fup og fiduser (Jernbanen i dag)

af andersj, Aalborg, 5/1 2022, 22:59 (840 dage siden) @ LarsJels

Hej Lars

Jeg bliver ikke forarget, der skal meget mere til ;-) . Jeg siger bare, det er vildledende markedsføring. Øverst på siden står "InterCity og InterCityLyn", så kan man nødvendigvis kun indtegne de strækninger, hvor disse produkter tilbydes, eller i hvert tilfælde som minimum gøre de andre strækninger stiplede/prikkede. Ellers kunne med samme logik indtegne InterCity til Grenå (med skift til Aarhus Letbane, som formentlig kører med større hastighed end regionaltog på Thybanen).

Med venlig hilsen
Lars

Den burde omdøbes til "Oversigt over forbindelser til provinsen" eller noget i den dur. Den viser ikke engang forbindelser fra Sønderjylland til Midt- og Nordjylland. Det mener jeg ellers at den gjorde engang, da det jo også kan være relevant at kende til forbindelser fra Aalborg til Esbjerg, Sønderborg, Kolding og Flensborg.

Men problemet er nok begrænset, da 9,5 ud af 10 i dag nok bruger Rejseplanen til at fremsøge rejser. Lad os være glade for at vi fik .pdf køreplanerne tilbage, da de jo ellers var dømt ude for et par år siden.

--
Mvh Anders


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Vandbygningsvæsenet
Vandbygningsvæsenet

Kystsikring langs især den jyske vestkyst blev i mange år udført af Vandbygningsvæsenet. Her er hele historien om selskabet med fokus på de mange smalsporsbaner og de mange lokomotiver.

Læs mere
Billige jernbane T-shirts

DSB ME1503

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak