Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Folketingsvalg 2011 (Trafikpolitik)

af UTJ, 14/9 2011, 14:23 (4607 dage siden) @ Woodi

Man er nået rigtigt langt med at problem-knuse mange af problemerne.

DSB har indgået kontrakten.
DSB har ikke stoppet projektet i ordentlig tid
DSB har bundet os så mange historier om "lige ved og næsten" på ærmet i mere end 10 år

Men DSB følger ikke op med at fortælle hvor store alle følgeomkostningerne er og har heller ikke handlet i ordentlig tid mht alternativer.

Det er vores penge de bruger

Så ærlig talt kan jeg ikke se at man kan være nået rigtig langt, når kontrakten blev indgået i forrige århundrede. Alle de usandheder og røgslør man har lagt ud, bør føre til at tilliden er borte, uanset hvor velmenende de medarbejdere er, som har med projektet at gøre.

Tænk om de mange penge, der nu bliver kastet i et "måske" IC4 med adskillelse og gensamling af toget blev brugt på IC3 og andre tog. Ja, så var noget da i en fornuftig stand. For jeg tror ikke på andre og nye tog før de er her.


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Billige jernbane T-shirts

ContecRail

Jernbanebøger

Københavns Hovedbanegård 1969

Københavns Hovedbanegård 1969. Pris 170 kr.

Læs mere

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak