Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

DSB MY 1101, kontrakt, snerydning.

af Steff, 6/12 2010, 12:21 (4889 dage siden) @ Frembak

Kære Frembak.

Nedennævnte må du ikke tage personligt, men det er et forsøg på et generelt svar til sikkert flere, OK?:-)

Indledningsvis er jeg IKKE ansat i hverken DSB, BDK eller ved DJM. Men baggrundsinformationerne hvormed jeg udtalte mig, var indhentet i anledning af ”Hvorfor står 1101 i Næstved”. Ikke andet. Det er så op til læserne i Forum at afgøre, om de vil tro på dette eller lade være med m.h.t. sandsynlighed, troværdighed mv. Men hvorfor skulle jeg skrive noget som ikke er korrekt og som let kan kontrolleres?
Derfor kan jeg jo heller ikke udtale mig på hverken DJM, BDK eller andres vegne, da jeg ikke har yderligere kendskab til sagen end det jeg refererede til.

Når det så er skrevet, behøver man ikke at være raketingeniør for at finde ud af, at det der skrives her som en information til læserne om ”Hvorfor står o.s.v.”, pludselig er blevet anvendt af nogle med en kommerciel interesse i sneberedskabet. Det er jeg faktisk ked af.
Personligt synes jeg, at det efterfølgende er amatøragtigt, at prøve at ”lave afhøringer over nettet” for at finde ud af dette eller hint vedr. evt. kontrakter, udbud mv.
Hvis man vil spille med på det erhvervsmæssige område, nytter det ikke at blive sure hér på Forum og begynde at udgyde sine meninger om ”museumstog ret til” o.s.v. Der kan skrives stolper op og ned og det føre ikke til noget, da ingen her i Forum er beslutningstagere, men ”bare” interesseret i jernbaner som hobby!
Er der nogen med kommerciel interesse, der føler deres næse gået forbi m.h.t. sneberedskabet, så gå til udbyderen og klag!
Med dette føler jeg min rolle udspillet i dette emne om ”Hvorfor står……!:-|

--
Steffen Dresler


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak