Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Hvad med en tur i felten?

af Anders ⌂, Copenhagen, 29/3 2012, 17:48 (4382 dage siden) @ Jean Henrik

Jeg kørte derud på vej til arbejde i dag. Der er langt derud. Vejen det sidste stykke er vanselig for en lille AX. Når man kommer ud bag Haveforeningen "Musikbyen" er det det rene klondyke. Vanvittige huse/skurvogne/skinnebus omgivet af alle mulige efterladenskaber... Store jerntanke, biler på hovedet og vogne, folk som drikker bajer... Sjovt sted men ikke noget for Teknik og miljøborgmesteren.

Nå, da jeg endelig kom derud var tiden jo gået for mit vedkomned og jeg kunne kun se at vi taler om en Scandia Skinnebus som er godt rusten og malet grøn. Fotos orkede jeg ikke da en lille forsamling allerede havde taget opstilling ved stedets eneste flugtvej. Den vej jeg var kommet ind af og max hastigheden på denne indfaldsvej var under skridtgang.

--
Venlig hilsen Anderswww.smalspor.dk


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Billige jernbane T-shirts

DSB PR930 1

Tagcloud

nattog liggevogne sovevogne spisevogne barvogne postvogne rejsegodsvogne styrevogne dobbeltdækkervogne remise maskindepot station banegård hovedbanegården IC2 IC3 IC4 godstog persontog materieltog arbejdstog Nærumgrisen veteranbaner jernbanefotos jernbanebilleder Movia rangerlokomotiv havnebane industrispor skinnebusser Øresundstog intercity intercitytog intercitylyn tog DSB Arriva Lokaltog

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak