Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Fals fra Roco, kan jeg sige fra?

af Holger Cordtz, Kolding, 20/12 2010, 15:41 (4875 dage siden) @ Steff

Kære Holger!

Jeg har IKKE set modellen fra ROCO af denn vogn og kan derfor selvfølgelig heller ikke bedømme resultatet (mit syn på vognen).

Du har bestilt en vogn hos en forhandler og derfor er du som køber og forretningen som sælger, omgivet af købeloven.
Derfor kan du jo med loven i hånden afbestille din ordre, da den TILSYNELADENDE ikke opfylder de betingelser du har lagt til grund for købet.

Flere afbestillinger med gode og solide begrundelses er vel også det, der kan gøre importør og fabrik opmæsksomme på, at MJ folket måske ikke altid lige køber en model, fordi der står "DSB" på den. Og så kan man jo håbe på, der der kommer en bedre og mere korrekt model, ikke sandt?
Min Skoda bliver jo heller ikke en Mercedes ved at male den sort og sætte en stjerne på, sådan lidt groft sagt om mange tidligere modeller på det danske marked. Men det er jo en hel anden historie og til et helt andet forum.

Kære Steff

Har idag talt med "min" forhandler (FELDERBANEN), og fortalte henne problemet, og de havde ikke selv opdaget det.. endnu, men kunne godt se, at det var ikke så godt det der.

Så der var ingen problemer med at "afbestille" mine vogne, men som jeg sage, man kunne godt tænke sig disse vogne, men denne fejl var for grov.
ellers øv. :-(

Vi må håbe at Roco laver en nye vogn.

Mvh
Holger Cordtz


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak