Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

IC3 med hel-folie-reklame

af Thomas Rasmussen, 26/9 2010, 13:24 (4960 dage siden) @ Thomas Rasmussen

MF 75 kører solo i InterCity (80)148 (Lih-Cph). Og dig TeamBaumann kunne du ikke tage et billede af den. Den ankommer 17:16 til Middelfart og afgår igen 17:17. Den er - i følge rejseplanen - 2 minutter forsinket men det bliver nok indhentet inden den når så langt. Grunden til at jeg ikke fik taget et billede er simpel, det var fordi jeg bare sad i bilen og pludselig suser en kålorm forbi mellem Skalborg og Svenstrup som jeg spotter fra Hobrovej. PS er der nogle der kender MF 75's løb retur? Toget med Lindø-reklamen kører solo i InterCityLyn 54 (Ab-Kh). Og dig TeamBaumann kunne du ikke tage et billede af den. Grunden til at jeg ikke fik taget et billede er simpel, det var fordi jeg bare sad i bilen og pludselig suser en kålorm forbi mellem Skalborg og Svenstrup som jeg spotter fra Hobrovej. PS er der nogle der kender "Lindøtoget"'s løb retur?

Nu er det for sent men InterCityLyn 54 passere Middelfart cirka 18:40;-)


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Jernbanehumør
Jernbanehumør

´Og så var der den om …´. Morten Flindt Larsen har samlet en lang række historier og vittigheder fra jernbanernes univers ved at gennemgå tusindvis af gamle jernbaneblade, tidsskrifter, dagblade m.v.. Tilføj selv dine egne bedste jernbanevittigheder.

Læs mere
Indsend billederSvenska-lok

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak