Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Avatar

Lille forum problem

af T. Rithmester ⌂, Struer, 14/10 2010, 13:34 (4941 dage siden)

Jeg kan se at indlæg hos mig efter noget tid, skifter fra læst til ulæst.
Altså de skifter farve fra lilla (eller noget i den retning) til at blive blå (altså ulæste) igen.
Er dette normalt, eller er det en opsætningsfejl hos mig ?

Lille forum problem

af Bendix Riis, 14/10 2010, 13:55 (4941 dage siden) @ T. Rithmester

Det kan skyldes flere ting.
I din browser (IE, Firefox eller andet) kan Du selv slette historikken, som giver det resultat, som Du beskriver.
Du kan selv aktivt slette browserdata. Hvis Du bruger Microsoft IE, kan det gøres i "Funktioner > Slet browserdata".
Hvis Du bruger Mozilla Firefox kan det gøres "Funktioner > Ryd historik".
Det kan også være, at Du en gang imellem kører et program, der rydder op på din pc, og som også sletter browser-historikken.

Avatar

Lille forum problem

af T. Rithmester ⌂, Struer, 14/10 2010, 15:50 (4941 dage siden) @ Bendix Riis

Bruger Chrome. Har ikke programmer der går ind og rydder op i noget.
Desuden oplever jeg ikke problemet andre steder end her.
Umiddelbart tror jeg det skyldes et eller andet tidsmæssigt, for jeg kan fx. være her inde og læse indlæg og vupti når jeg så kommer tilbage til foriden, ja så har nogle af de ældre indlæg skiftet farve.
Men der er ikke en rød tråd i det.
For nu ser jeg at fx. emnet om AHTJ - Viby Nord, har jeg selvfølgelig læst alle indlæg, de skiftede for et par dage siden til blå (ulæst) for nu igen at være lilla (læst).
Nå, jeg må bare efter bedste evne prøve, at holde tungen lige i munden med hvilke emner der nu også er nye :)

Lille forum problem

af morten t, 14/10 2010, 15:56 (4941 dage siden) @ T. Rithmester

har det samme problem. Det er også kun her det sker.

hilsen morten

Avatar

Lille forum problem

af Tommy Nilsson ⌂ @, Ringsted, 15/10 2010, 07:17 (4940 dage siden) @ T. Rithmester

Jeg har (måske) fundet en løsning. Under "avancerede indstillinger" i forummet fandt jeg en parameter kaldet "max_read_items", der var sat til 200. Det kunne godt være det maksimale antal af indlæg, der vises med lilla overskrift (=læst).
Jeg har nu sat parameteren op til 400 og så kan vi håbe på, at det var løsningen.

--
[image]

Avatar

Lille forum problem

af T. Rithmester ⌂, Struer, 15/10 2010, 08:05 (4940 dage siden) @ Tommy Nilsson

Jeg har (måske) fundet en løsning. Under "avancerede indstillinger" i forummet fandt jeg en parameter kaldet "max_read_items", der var sat til 200. Det kunne godt være det maksimale antal af indlæg, der vises med lilla overskrift (=læst).
Jeg har nu sat parameteren op til 400 og så kan vi håbe på, at det var løsningen.

Super :)
Ellers vender jeg lige tilbage.

Farum sten og gruskompagni A/S
Farum sten og gruskompagni A/S

Her er historien om de virksomheder, der blev etableret ved Vassingerød i Nordsjælland i begyndelsen af forrige århundrede: Farum teglværker, Farum kalkværk, Farum kalkbrud, Sten- og gruskompagniet mv. Læs også om den normalsporede Lillerød-Farum Banen.

Læs mere
ContecRail

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak