Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Den Grimme Ælling (Generelt)

af Simon1906, Hedehusene, 6/6 2018, 15:56 (2123 dage siden)

Sådan kunne en god historie begynde, men jeg læste igår på internetsiden ferrovie.it at Ansaldo Breda (hitachi) jo fik de hollandsk/belgiske (FYRA togsæt) tilbage da man ikke kunne få dem til at fungere tilfredsstillende i hverken Holland eller Belgien. Nu er man åbenbart igang med prøvekørsler og hvis de fungerer tilfredsstillende bliver de sat i drift som ETR700 frecciarossa. Man må da næsten håbe at fabrikken får en tiltrængt succes historie. Jeg har brugt googleoversættelsen så tilgiv hvis det ikke er rigtig forstået.

Med venlig hilsen

Simon

Den Grimme Ælling testkøres

af Niels Munch, 8/2 2019, 09:56 (1876 dage siden) @ Simon1906

"Railway Gazette International" 05 Feb 2019:

"Fyra V250 trainset on test in Italy

ITALY: Trenitalia has begun test running with one of the 17 AnsaldoBreda V250 trainsets which it acquired cheaply following their short and troubled life on Fyra services in the Netherlands and Belgium. The first test run left Milano Centrale for Bologna Centrale at 20:30 on February 4."


Læs hele artiklen her: https://www.railwaygazette.com/news/traction-rolling-stock/single-view/view/fyra-v250-t... .


M.v.h.
Niels

Den Grimme Ælling testkøres

af Simon1906, Hedehusene, 10/2 2019, 14:11 (1874 dage siden) @ Niels Munch

Hej Niels tak for henvisning, spændende at høre om de tog kommer til at fungere. (Jeg tror på det)

Med venlig hilsen

Simon

Den Grimme Ælling - i drift

af Niels Munch, 17/6 2019, 22:54 (1747 dage siden) @ Simon1906

Hej Niels tak for henvisning, spændende at høre om de tog kommer til at fungere. (Jeg tror på det)


"Railway Gazette International" 07 Jun 2019:

"Trenitalia's ETR700 ex-Fyra trains to enter service on Adriatic Corridor
ITALY: The first four of 17 ETR700 trainsets originally built for Fyra services in the Netherlands and Belgium are to enter commercial service with Trenitalia on June 9, FS Group announced on June 3."


Læs hele artiklen her: https://www.railwaygazette.com/news/traction-rolling-stock/single-view/view/trenitalias... .


M.v.h.
Niels

Den Grimme Ælling - i drift

af Simon1906, Hedehusene, 18/6 2019, 11:13 (1746 dage siden) @ Niels Munch

Tak for orientering Niels så lykkedes det endelig for dem anasaldo hitachi
Mvh
Simpn

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak