Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Køreplaner tog 2019 (Generelt)

af Henning T., 18/12 2018, 22:09 (1927 dage siden)

Tidligere i det her forum klagede nogen over der ikke var køreplaner for 2019. Og nogen fabrikerede køreplaner ud fra tjenestekøreplaner.

MEN MEN

Jeg søgte efter køreplaner på en S-bus i København (de står ikke på busstopstanderen) på dinoffentlige transport offentligetransport. Ser så et andet link og fulgte det.

link til togkøreplaner LinkKøreplaner

Hvordan man finder ind til DSB¨s egen hjemmeside ved jeg ikke. Men der er åbenbart trykte køreplaner (pdf) !!!

Køreplaner tog 2019 - HURRA!

af LHJ, 18/12 2018, 22:24 (1927 dage siden) @ Henning T.

Tidligere i det her forum klagede nogen over der ikke var køreplaner for 2019. Og nogen fabrikerede køreplaner ud fra tjenestekøreplaner.

MEN MEN

Jeg søgte efter køreplaner på en S-bus i København (de står ikke på busstopstanderen) på dinoffentlige transport offentligetransport. Ser så et andet link og fulgte det.

link til togkøreplaner LinkKøreplaner

Hvordan man finder ind til DSB¨s egen hjemmeside ved jeg ikke. Men der er åbenbart trykte køreplaner (pdf) !!!


Herligt - så kan I bare se; dialog, argumenter og fornuftig dialog kan altså betale sig!

Og der er slet ikke brug for vilde horder i gule veste eller shittstormere med "de-skal-skydes-allesammen"-retorik ...

/LH

Køreplaner tog 2019

af Karl Høst, 19/12 2018, 12:42 (1926 dage siden) @ Henning T.

De er nu nemme nok at finde på DSB.dk. Gå ind under Trafikinformationer/Køreplaner Til højre i boksen finder du Alle køreplaner (pdf)

Køreplaner tog 2019

af mikkelhansen, Lunderskov, 19/12 2018, 13:31 (1926 dage siden) @ Karl Høst

Det link er først kommet efter klokken 9.00 i dag. Der tjekkede jeg siden pga. Hennings indlæg om at pdf-filerne nu kunne ses "ad bagvejen", og der var der stadig kun link til "Søg din rejse". Så det tyder på at pdf-filerne først for ganske nylig, måske endda først i går, er blevet lagt på dsb.dk.

--
Hilsen
Mikkel

Jernbanebøger

Banernes Biler

Banernes Biler. Pris 310 kr.

Læs mere

Tagcloud

nattog liggevogne sovevogne spisevogne barvogne postvogne rejsegodsvogne styrevogne dobbeltdækkervogne remise maskindepot station banegård hovedbanegården IC2 IC3 IC4 godstog persontog materieltog arbejdstog Nærumgrisen veteranbaner jernbanefotos jernbanebilleder Movia rangerlokomotiv havnebane industrispor skinnebusser Øresundstog intercity intercitytog intercitylyn tog DSB Arriva Lokaltog

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak