Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Kritik ønskes, både positiv og negativ (Generelt)

af Thansi, 11/5 2019, 07:11 (1806 dage siden)

Godmorgen.
Der er blevet arbejdet med en ny hjemmeside for MHVJ og i den forbindelse kunne jeg godt tæ ke mig noget kritik af siden. Både positive Og negativ.
Det er et forsøg på at gøre den mere "levende".
Hvis det ikke er tilladt med sådan et opslag, så må admin selvfølgelig bare slette opslaget.

Mhvj.eu

Mvh.
Torben
Webmaster MHVJ

Avatar

Kritik ønskes, både positiv og negativ

af Tommy Nilsson ⌂ @, Ringsted, 11/5 2019, 16:13 (1805 dage siden) @ Thansi

Godmorgen.
Der er blevet arbejdet med en ny hjemmeside for MHVJ og i den forbindelse kunne jeg godt tæ ke mig noget kritik af siden. Både positive Og negativ.
Det er et forsøg på at gøre den mere "levende".
Hvis det ikke er tilladt med sådan et opslag, så må admin selvfølgelig bare slette opslaget.

Mhvj.eu


Jeg ser frem til en komplet materielfortegnelse over både nuværende og tidligere materiel. ;-)

--
[image]

Kritik ønskes, både positiv og negativ

af jaer, 11/5 2019, 17:56 (1805 dage siden) @ Tommy Nilsson

Jeg ser frem til en komplet materielfortegnelse over både nuværende og tidligere materiel. ;-)

Her er vi så nogle, der håbede det kunne ske via et link til jernbanen.dk. ;-)


/Jan
Tidligere mhvj-webmaster med samme drøm om komplet liste

Kritik ønskes, både positiv og negativ

af Thansi, 15/5 2019, 12:30 (1802 dage siden) @ Tommy Nilsson

Godmorgen.
Der er blevet arbejdet med en ny hjemmeside for MHVJ og i den forbindelse kunne jeg godt tæ ke mig noget kritik af siden. Både positive Og negativ.
Det er et forsøg på at gøre den mere "levende".
Hvis det ikke er tilladt med sådan et opslag, så må admin selvfølgelig bare slette opslaget.

Mhvj.eu


Jeg ser frem til en komplet materielfortegnelse over både nuværende og tidligere materiel. ;-)

Hej Tommy.

Det vil også komme med tiden, men som du jo sikkert ved, så tager det lidt tid at "bikse" en side op, især når det er fritidsarbejde :-)

Men hvis sådan en liste skal laves, især med tidligere materiel, da jeg ikke har kendskab til alt hvad der har været på MHVJ.

Mvh.
Torben

Kritik ønskes, både positiv og negativ

af Claus Jakobsen, 11/5 2019, 20:43 (1805 dage siden) @ Thansi

Syntes den nye side er lidt "tam". Ud over en materielliste, så jeg gerne en status på de igangværende projekter, såsom Handest station og hvad der ellers foregår af interessante og spændende ting bag de "lukkede døre".
Galleriet er fint, men jeg kan kun se første side som diasshow?

Kritik ønskes, både positiv og negativ

af Thansi, 15/5 2019, 12:28 (1802 dage siden) @ Claus Jakobsen

Syntes den nye side er lidt "tam". Ud over en materielliste, så jeg gerne en status på de igangværende projekter, såsom Handest station og hvad der ellers foregår af interessante og spændende ting bag de "lukkede døre".
Galleriet er fint, men jeg kan kun se første side som diasshow?

Hej Claus.

Håber snart det "tamme" går over. Der har været meget der skulle genskabes, det er åbenbart ikke så lige til at tage en testside og få den flyttet over på den rigtige side.

Galleriet skulle gerne være oppe på fulde gardiner igen :-)

Rigtig god ide med hvad der sker bag de "lukkede døre", det vil jeg tage om med nogle af dem der kan fortælle lidt om det.

Mvh.
Torben

Kritik ønskes, både positiv og negativ

af henho, Ringkøbing, 13/5 2019, 00:06 (1804 dage siden) @ Thansi

Jeg får ikke vist billeder i menuen 'Lokomotiver og vogne'.

Selvfølgelig bærer siden præg af, at være under opbygning; men den skal nok blive rigtig fin :-)

Jeg vil gerne tilslutte mig ønsket om en komplet materielfortegnelse over rullende materiel op igennem årene.

Jeg synes, at starten virker ganske lovende :-)

Kritik ønskes, både positiv og negativ

af Thansi, 15/5 2019, 12:25 (1802 dage siden) @ henho

Tak for det :-)

Materieloversigten er ved at blive genskabt, men det tager lidt tid :-)

Billeder og begivenheder er helt oppe igen.

Mvh.
Torben

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak