Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Manglende rengøring og pli i togene (Generelt)

af Vollensir, 26/5 2019, 22:16 (1796 dage siden)

Som daglige brugere af toget, undre det mig meget hvor store svin nogle passager er i togene. Oplever tit at der ligger pizzabakker, burgerembalage, dåser, flasker og papir smidt på gulvet og på bordene. Af og til ligger bladet ud&se også smidt på gulvet og rykket i stykker m.m.

Kan ikke forstå at alle tog der kommer til en endestation ikke bliver rengjort inden de kører igen på en nu tur. Toiletterne er også ret ofte ulækre især i IC4erne er det galt.

Sørgeligt at se hvordan nogle folk behandler vores tog, de skulle have en over nakken og selv rydde op. Men det ved jeg godt ikke kan lade sig fører, når nu DSB og politikerne har valgt at der ikke skal være personale i alle tog, og jeg mener alle tog.

Alle dem der kører med toget uden billet, det er jo også at holde alle dem med gyldig billet for nar, efterhånden meget sjældent at der er kontrol i regionaltogene. Og det finder folk jo hurtig ud af.

Kunne man ikke lave nogle stor plakater med folks fjæs på, og hænge dem op på stationerne rundt omkring, så alle kan se hvem der snyder i togene :-D

Manglende rengøring og pli i togene

af HLA7, 27/5 2019, 15:54 (1795 dage siden) @ Vollensir

De havde jo ikke deres mor med til at rydde op

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak