Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Avatar

Tak for hjælpen (Generelt)

af louise thygesen ⌂, Hillerød, 31/5 2019, 20:59 (1784 dage siden)

Nu har jeg fået malet mit my lokomotiv og skaffet tjenestekøreplanen fra 73-74 der kommer til at hænge ved siden af, når maleriet bliver udstillet i Helligåndshuset i juni. :)
Mange tak for hjælpen herinde :-D :-D
hilsen Louise
[image]

Tak for hjælpen

af LHJ, 31/5 2019, 23:54 (1784 dage siden) @ louise thygesen

Nu har jeg fået malet mit my lokomotiv og skaffet tjenestekøreplanen fra 73-74 der kommer til at hænge ved siden af, når maleriet bliver udstillet i Helligåndshuset i juni. :)
Mange tak for hjælpen herinde :-D :-D
hilsen Louise
[image]

Et rigtig flot billede - skulle de en dag ikke længere have plads til det i Helligåndshuset, er jeg sikker på, at vi sagtens kunne finde en plads til det hjemme hos os (nuvel, lidt afhængigt af størrelsen …) :-)

Mh
LH

Avatar

Tak for hjælpen

af louise thygesen ⌂, Hillerød, 1/6 2019, 10:25 (1784 dage siden) @ LHJ

Hej LH
Mange tak :)
Udstillingen handler om livets skrøbelighed. og når ting fra min barndom er på museum, begynder man jo at mærke tiden der går. Der kommer også et maleri af en drejeskivetlf. fra 70'erne og en bakelit-stikkontakt. :)
Når udst. bliver taget ned, rykker malerierne til mit sommergalleri i Hammersholt, og du er altid velkommen til at se det live. Det måler 100x80
bedste hilsner
Louise

Skive - Vestsalling Jernbane 1924 - 1964
Skive - Vestsalling Jernbane 1924 - 1964

Dette hæfte på 32 sider om Vestsallingbanen blev udgivet af Jernbanehistorisk Selskab i 1964 i anledning af banens 40 års jubilæum. I hæftet fortælles om banens forhistorie, anlæg, drift, stationer rullende materiel, nedlæggelsen osv.

Læs mere

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak