Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

S-togsrevisor (Generelt)

af Kommenderevisor123, 23/1 2020, 14:43 (1548 dage siden)

Hej alle, jeg har søgt ind som s-togsrevisor, og er blevet indkaldt til testdag. Jeg er naturligt nok meget nervøs. Er der mon nogle herinde, der har været igennem rekrutteringsprocessen, som vil fortælle lidt om testene og samtalen? Kan jeg forberede til testdagen? Hvad bliver der lagt vægt på ved samtalen?

S-togsrevisor

af KimEast, 24/1 2020, 16:17 (1547 dage siden) @ Kommenderevisor123

Du skal ha klæbehjerne. - Har selv prøvet at søge ind. Men den gik ikke. Ved én af prøverne kommer 10 billeder i tilfældig rækkefølge. Derefter noget ganske andet. Og pludselig skal du huske de 10 billeder, og især hvor der spørges, hvor den person med rød jakke sad i billede 4. Og det var ikke engang de svære af dem.. ;)

S-togsrevisor

af Kommenderevisor123, 25/1 2020, 19:15 (1546 dage siden) @ KimEast

Interessant. Jeg kunne læse i indkaldelsen, at der er forskellige slags test. Kan det passe? Kan det være sådan sprog-, numeriske- og evt generelt iq-test?

S-togsrevisor

af Nordexpress, 24/1 2020, 19:34 (1547 dage siden) @ Kommenderevisor123

Tjah, det har jeg intet med at gøre, men nervøsitet er nok ikke den bedste kompetence at præsentere. Jeg kunne tænke mig noget i denne retning:

Et roligt gemyt, afbalanceret tro på sig selv, hvile i sig selv, kunne klare en konfrontation og tale konflikter ned, evne til at vurdere en situation, være vågen og opmærksom, indblik i medmenneskene, fysisk i stand til at være på benene i timevis, lyst og evne til at lære tarifbestemmelserne -

så sov godt forinden og tag af sted hjemmefra i god tid - også hvis du skal med offentlig transport:-D

S-togsrevisor

af Kommenderevisor123, 25/1 2020, 19:17 (1546 dage siden) @ Nordexpress

Sandt. Jeg øver mig på tests rettet mod servicebranchen, og krydser ellers bare fingre.

Tak for tips.

S-togsrevisor

af Carsten, 25/1 2020, 19:29 (1546 dage siden) @ Kommenderevisor123

Det bedste du kan gøre er at være ærlig, de tests du vil møde er designet til at aflæse din personprofil.

Mvh

Carsten

Indsend billeder
Valby Gasværk
Valby Gasværk

Valby Gasværk åbnede i 1907 og fik fra starten leveret kul fra gashavnen i Københavns havn via en 5 km lang jernbane ejet af gasværket. Her er historien om Valby Gasværks jernbane, lokomotiverne og vognene.

Læs mere

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak