Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

EU godkender den statslige finansiering af Fehmarn

af Leif Nørgaard, 15/2 2021, 18:46 (1158 dage siden) @ XAL Olesen

Tak for denne information

EU godkender den statslige finansiering af Fehmarn

af Bent Jensen, 15/2 2021, 20:03 (1158 dage siden) @ XAL Olesen

Tja sker det kan vi vel henvise al transittrafik både landevej og jernbane til færger Sverige Tyskland. Så må de bygge nogen flere færger. evt også Jylland Sverige.
Med venlig hilsen Bent Jensen

EU godkender den statslige finansiering af Fehmarn

af Leif Nørgaard, 24/2 2021, 12:55 (1149 dage siden) @ Poul Berild

Jeg er helt enig med dig

EU godkender den statslige finansiering af Fehmarn

af Leif Nørgaard, 25/2 2021, 11:51 (1148 dage siden) @ Leif Nørgaard

Hvis dette sker, bliver vi sandsynligvis nødt til at delegere alle transittransporter, som tidligere blev udført med biler og ved hjælp af jernbaner, til færger i Sverige og Tyskland. Disse færger vil ikke være nok, så andre bliver nødt til at blive brugt. For nylig har jeg været meget interesseret i emnet finansiering og finansiering af forskellige virksomheder, da jeg bruger mere tid, herunder til min personlige økonomi. Faktum er, at jeg for nylig købte en bil, og at jeg snart skal betale mit lån tilbage. For at gøre dette besluttede jeg at kontakte virksomheder, der yder et hurtigt lån. På siden https://laanius.dk/ fandt jeg en masse interessante, konstruktive oplysninger om de tjenester, der leverer sådanne tjenester. Hvad mener du om det?

Billige jernbane T-shirts

Hedeland Veteranbanes lokomotiver
Hedeland Veteranbanes lokomotiver

Her er en oversigt over alle smalsporslokomotiver (damp, benzin og diesel) tilhørende Hedelands Veteranbane (Industribaneklubben). Listen er forsynet med links til lokomotiverne i Jernbanen.dk´s database, hvor data og billeder kan ses.

Læs mere
Indsend billeder

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak