Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Avatar

Høbjerg T (Jernbanen i dag)

af Michael Deichmann ⌂, Gribskov kommune, 12/6 2020, 21:30 (1385 dage siden)

Jeg vil da også gerne bidrage lidt med billeder af eksisterende eller nedlagte stationer eller trinbrædder. Billederne er fra sidst på eftermiddagen på fandens fødselsdag - 11. juni 2020.
[image]
Høbjerg trinbrædt set fra Helsinge enden mod syd. Man aner resterne af perron på begge sider.
[image]
Kæderupvejs nedlagte overkørsel ved Høbjerg trinbrædt. Man aner fortsættelsen i skoven ovre på den anden side
[image]
En cykel og fodgængerovergang er etableret 25 meter syd for den oprindelige vejoverskæring
[image]
Vi er 13,4 km fra Hillerød i nordenden :-)
[image]
De nuværende faciliteter på lokationen - dog uden servering
[image]
Kig sydpå ud under vejoverføringen af Hillerødvej ("Forlængelsen"). Sydenden er 13,3 km fra Hillerød
[image]
Kig ned mod Helsinge - Indkørselssignalet på Stop ville kunne anes med meget god vilje :-)
[image]
Og der kom tog! :-)

--
Venligst

Michael Deichmann

[image][image]

Avatar

Høbjerg 2020

af Tommy Nilsson ⌂ @, Ringsted, 17/6 2020, 20:44 (1381 dage siden) @ Michael Deichmann

Jeg vil da også gerne bidrage lidt med billeder af eksisterende eller nedlagte stationer eller trinbrædder. Billederne er fra sidst på eftermiddagen på fandens fødselsdag - 11. juni 2020.


Du kom mig i forkøbet - selvom jeg var der den 8. maj 2020.

[image]

--
[image]

Tagcloud

nattog liggevogne sovevogne spisevogne barvogne postvogne rejsegodsvogne styrevogne dobbeltdækkervogne remise maskindepot station banegård hovedbanegården IC2 IC3 IC4 godstog persontog materieltog arbejdstog Nærumgrisen veteranbaner jernbanefotos jernbanebilleder Movia rangerlokomotiv havnebane industrispor skinnebusser Øresundstog intercity intercitytog intercitylyn tog DSB Arriva Lokaltog
Indsend billederDSB P909

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak