Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Status/billeder af sporarbejder? (Generelt)

af Peter Bo Larsen, 3/7 2020, 12:15 (1387 dage siden)

Hej

Der var engang, hvor Banedanmark var gode til at opdatere deres hjemmeside med status og billeder for sporarbejderne. Men synes der bliver længere og længere mellem opdateringerne. F.eks. er seneste opdatering på Sydbanen for mere end 2 måneder siden. Tidligere har de også givet os lidt billeder af andre kanaler, som f.eks. Facebook, men også her er det flere måneder siden der er kommet noget nyt.
Er der for få, som er interesseret i opdateringer, siden de ikke kommer længere?

Og nok vigtigere. Er der nogen i forum, som ligger inde med lidt nye billeder, eller bare en status på om arbejderne skrider planmæssigt frem?

Status/billeder af sporarbejder?

af Claus Nielsen, 3/7 2020, 12:46 (1387 dage siden) @ Peter Bo Larsen

Jeg har før lagt fotos af nogle af Aarsleff Rails arbejder op i forummet, men har på det seneste haft alt for travlt med andre opgaver til at komme på projektbesøg. Det står på listen over opgaver i eftersommeren.

Jeg kan ikke gisne om hvad der er grund til billedtørken fra Banedanmark, eller om der vitterlig er tale om en sådan.

På Aarsleff Rails LinkedIn-profil dukker der af og til situationsbilleder op, men de er sjældent superaktuelle eller vildt interessante for jernbaneinteresserede.

Mvh
Claus N

Status/billeder af sporarbejder?

af Peter Bo Larsen, 23/7 2020, 14:58 (1367 dage siden) @ Peter Bo Larsen

Jeg bliver ved med at besøge Banedanmarks hjemmeside i håb om lidt opdateringer. Måske for tit, for det virker som de har været nødt til at fjerne sporarbejdet mellem Ringsted og Næstved for at jeg ikke overbelaster deres server - eller måske har man bare opgivet strækningen...
https://bane.dk/Borger/Baneprojekter

[image]

Nå, det kan findes frem med direkte link https://bane.dk/Borger/Baneprojekter/Ringsted_Femern-Banen/Nyheder. Ikke at man bliver meget klogere på fremskridt/status på arbejdet af at læse det.

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak