Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Skjern banegård 2020 (Generelt)

af Vestjyden, 6/7 2020, 21:21 (1361 dage siden)

[image]

[image]

Endnu et billetkontor der lukker senere på året

[image]

--
[image]
AR 2052

Skjern banegård 2020

af Vollensir, 7/7 2020, 09:45 (1361 dage siden) @ Vestjyden

Ringere og ringere service overalt fatter ikke at danskerne bliver ved med at finde sig i det. Vi har ikke råd til at have bemanding på stationerne, åbne ventesale m.m.

Men at vi kan sende millioner ud af landet og, give i hovede og røv til kriminelle og andre uheldige elementer det har vi råd til.......

Skjern banegård 2020

af re20000, 7/7 2020, 13:24 (1361 dage siden) @ Vollensir

JA! Vi må have en stærk mand ved roret, send de nasserøve ud at grave grøfter! de skal i hvert fald ikke få lov at købe vore forfinede industriprodukter og vindmøller, lad dem bare forurene videre så de kan blive kvalt i det!
osv osv osv.
Du er da en nar! Dette er et JERNBANEforum!

Nold

Skjern banegård 2020

af Vollensir, 7/7 2020, 16:24 (1360 dage siden) @ re20000

Re 2000
Tak for titlen, håber du vil joine mig. Da du må være det samme, hvis du syntes det er ok den måde tingene kører på her i Danmark....

Skjern banegård 2020

af SEB, 7/7 2020, 14:39 (1360 dage siden) @ Vollensir

Problemet er, at ALLE er ligeglade med offentlig transport. Dem der planlægger og administrerer offentlig transport, de kører alle selv i egen bil. Og det samme gør politikerne. De eneste der bruger offentlig transport i dag, det er de unge der endnu ikke selv har købt egen bil, eller andre der er på offentlig overførsel. Altså offentlig transport er for taberne!!! Sådan er det! Og for de unge, så har de ofte fravalgt den offentlige transport, da private busser er langt billigere (da de ikke er forpligtet til at køre, når der er få kunder. Og ofte kører via "underbetaling" af chaufførene, da disse ikke aflønnes som andre buschauffører i indlandsk bustrafik). Så offentlig transport er en lang glidebane nedad mod det sorte hul!!!! (Undertegnede bruger selv offentlig transport af ideologiske grunde. Og fordi jeg kan li at slappe af under transportten. Men banegårde i Danmark, det er ved at være en lang række af faldefærdige udsteder - Bedst egnet for narkomaner eller misbrugere af alkohol!)

Erling

Skjern banegård 2020

af Vestjyden, 7/7 2020, 14:58 (1360 dage siden) @ SEB

Jeg oplever en del (fra alle mulige samfundslag) der trækker forgæves i dørene til de aflåste banegårde. Det ikke at kunne vente indendørs på toget på en kold dag, tiltrækker i hvertfald ikke flere passagerer.

Mvh vestjyden

--
[image]
AR 2052

Skjern banegård 2020

af JesperErnst, 7/7 2020, 21:26 (1360 dage siden) @ SEB

Jeg pendler på cykel, så jeg kan ikke sige med 100 procents sikkerhed, hvordan det er i en almindelig morgenmyldretid, men når jeg er med s-tog, busser og metro i Storkøbenhavn, synes nu jeg møder alle samfundslag. For 1,5 år siden kunne man være heldig at støde på den nuværende integrationsminister i s-togene, men jeg tror han bliver kørt nu.

Skjern banegård 2020 (+8 billeder)

af Vestjyden, 22/12 2020, 17:52 (1192 dage siden) @ Vestjyden

[image]

[image]

[image]

[image]

[image]

[image]

[image]

[image]

Mvh vestjyden

--
[image]
AR 2052

Billige jernbane T-shirts

Tagcloud

nattog liggevogne sovevogne spisevogne barvogne postvogne rejsegodsvogne styrevogne dobbeltdækkervogne remise maskindepot station banegård hovedbanegården IC2 IC3 IC4 godstog persontog materieltog arbejdstog Nærumgrisen veteranbaner jernbanefotos jernbanebilleder Movia rangerlokomotiv havnebane industrispor skinnebusser Øresundstog intercity intercitytog intercitylyn tog DSB Arriva Lokaltog

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak