Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Så hedder vi Trafikstyrelsen igen (Generelt)

af Niels Buch, 1/3 2021, 10:38 (1151 dage siden)

Hej

Fra i dag hedder det igen Trafikstyrelsen (og ikke Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsen).

Der går nok lidt tid inden alt er opdateret med det nye (gamle) navn, men på hjemmesiden er det nye (gamle) logo da kommet på.

Hilsen
Niels

Så hedder vi Trafikstyrelsen igen

af Jens Hansen, 1/3 2021, 11:34 (1151 dage siden) @ Niels Buch

Jamen så går tiden da med noget.

JH

Avatar

Så hedder vi Trafikstyrelsen igen

af Morten Beck, Græsted, 1/3 2021, 11:53 (1151 dage siden) @ Jens Hansen

Det ses tydeligt de ikke selv skal betale hver gang de skifter navn. Er der ikke en voksen til stede.

--
[image]


Venlig hilsen

Morten Beck

Så hedder vi Trafikstyrelsen igen - TILLYKKE

af LHJ, 1/3 2021, 12:12 (1151 dage siden) @ Mads

Det ses tydeligt de ikke selv skal betale hver gang de skifter navn. Er der ikke en voksen til stede.


Nogen vil mene, at det er de voksne der har taget beslutningen.
https://www.ft.dk/da/folkestyret/regeringen


Uanset angiveligt flere meninger om børn og voksne og navngivning af ministerier og styrelser (jeg synes også, at det forekommer som et stort spild, at man ændrer betegnelser og flytter opgaver og personer i eet væk, ligesom jeg nærmest får det fysisk dårligt af bl.a. visse tåbelige styrelsesnavne), skal vi da ikke starte med at "skyde budbringeren", i dette tilfælde den venlige og velmenende Niels Buch, som blot her overbringer os den glædelige nyhed, at han og hans kolleger fremover vil få betydeligt lettere ved at udtale arbejdspladsens navn, og at vi allesammen fremover vil kunne spare megen tid ved tastaturet ...;-)

Tak for info, Niels!

Mh
LH

Avatar

Så hedder vi Trafikstyrelsen igen - TILLYKKE

af Morten Beck, Græsted, 2/3 2021, 12:23 (1150 dage siden) @ LHJ

Det ses tydeligt de ikke selv skal betale hver gang de skifter navn. Er der ikke en voksen til stede.


Nogen vil mene, at det er de voksne der har taget beslutningen.
https://www.ft.dk/da/folkestyret/regeringen

Uanset angiveligt flere meninger om børn og voksne og navngivning af ministerier og styrelser (jeg synes også, at det forekommer som et stort spild, at man ændrer betegnelser og flytter opgaver og personer i eet væk, ligesom jeg nærmest får det fysisk dårligt af bl.a. visse tåbelige styrelsesnavne), skal vi da ikke starte med at "skyde budbringeren", i dette tilfælde den venlige og velmenende Niels Buch, som blot her overbringer os den glædelige nyhed, at han og hans kolleger fremover vil få betydeligt lettere ved at udtale arbejdspladsens navn, og at vi allesammen fremover vil kunne spare megen tid ved tastaturet ...;-)

Tak for info, Niels!

Mh
LH

Jamen jeg er slet ikke uenig i, at det er godt det igen hedder Trafikstyrelsen. Jeg synes bare det er vanvittigt, at hver gang der kommer en ny regering, skal der laves om og omdøbes til det ene mere vanvittige eller tåbelige navn/styrelse efter det andet. Nu kender jeg tilfældigvis en, som har siddet med det, hver gang der har været skiftet ud efter valg. Det er betragtelige summer vi taler om, det er ikke pebernødder. Derfor jeg synes det er dybt idiotisk og svineri med penge, at omdøbe noget ca hvert 4´år. Bare lige for en god ordens skyld har det aldrig været min hensigt, at det skulle møntes på Niels Buch. Synes også at det er rart, at det hedder Trafikstyrelsen igen. ;-)

--
[image]


Venlig hilsen

Morten Beck

Avatar

Så hedder vi Trafikstyrelsen igen - TILLYKKE

af gaest, 2/3 2021, 15:42 (1150 dage siden) @ Morten Beck

Derfor jeg synes det er dybt idiotisk og svineri med penge, at omdøbe noget ca hvert 4´år.

Blå blok vil gerne samle så mange ting i en styrelse som muligt. Rød blok vil det modsatte.
De var et regeringsskifte for en hel del år siden hvor den afående minister og de nye ministre mødtes til embedsoverdragelse. Den afgående minister var Uffe Ellemann Jensen som havde en skarp replik til at han skulle afløses af intet mindre end 3 nye ministre i en Nyrup regering.

Avatar

Så hedder vi Trafikstyrelsen igen - TILLYKKE

af Michael Deichmann ⌂, Gribskov kommune, 3/3 2021, 12:50 (1149 dage siden) @ gaest

Det er det nye mantra i offentlig forvaltning - New Government - som i høj grad giver disse omkalfalteringer. Det ses også i det private og det er givet nødvendigt en gang imellem at ryste posen.

--
Venligst

Michael Deichmann

[image][image]

Så hedder vi Trafikstyrelsen igen

af XAL Olesen, 1/3 2021, 14:40 (1151 dage siden) @ Mads

Det ses tydeligt de ikke selv skal betale hver gang de skifter navn. Er der ikke en voksen til stede.


Nogen vil mene, at det er de voksne der har taget beslutningen.
https://www.ft.dk/da/folkestyret/regeringen

[image]

Så hedder vi Trafikstyrelsen igen

af Niels Munch, 2/3 2021, 14:53 (1150 dage siden) @ XAL Olesen

[image]

M.v.h.
Niels

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak