Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Avatar

Dagens materieltog i Klampenborg (Generelt)

af Tommy Nilsson ⌂ @, Ringsted, 18/5 2021, 22:29 (1066 dage siden)

I dag tilbragte jeg en lille time i Klampenborg. På et tidspunkt dukkede to andre fotografer op, og det viste sig, at et materieltog ville passere kort tid efter. Ifølge en af med-fotograferne var det en transport af vogne fra Rungsted til Roskilde. Jeg fik kun fat i NSB BM 86.28 - hvem kan hjælpe med resten af oprangeringen?

[image]

[image]

[image]

[image]

[image]

--
[image]

Dagens materieltog i Klampenborg

af Steen Nielsen ⌂, Faaborg, 18/5 2021, 22:42 (1066 dage siden) @ Tommy Nilsson

I dag tilbragte jeg en lille time i Klampenborg. På et tidspunkt dukkede to andre fotografer op, og det viste sig, at et materieltog ville passere kort tid efter. Ifølge en af med-fotograferne var det en transport af vogne fra Rungsted til Roskilde. Jeg fik kun fat i NSB BM 86.28 - hvem kan hjælpe med resten af oprangeringen?

På slæb var : OKMJ C9 + OKMJ A11 + DSB Cf10135

Dagens materieltog i Klampenborg

af esni, Frederikssund, 18/5 2021, 23:12 (1066 dage siden) @ Steen Nielsen

I dag tilbragte jeg en lille time i Klampenborg. På et tidspunkt dukkede to andre fotografer op, og det viste sig, at et materieltog ville passere kort tid efter. Ifølge en af med-fotograferne var det en transport af vogne fra Rungsted til Roskilde. Jeg fik kun fat i NSB BM 86.28 - hvem kan hjælpe med resten af oprangeringen?


På slæb var : OKMJ C9 + OKMJ A11 + DSB Cf10135

Nysgerrigheden er dermed vakt - hvad skal der ske med vognene i Roskilde?

--
Eskild

Dagens materieltog i Klampenborg

af Jan K., 19/5 2021, 01:01 (1066 dage siden) @ esni

Optagelser til filmen Hvidsten gruppe 2 måske?

sjvt er ved at klargøre et sæt... OKMJ A10, HHJ C25, TKVJ C21 og 3 godsvogne IB, H26 og Pb

Avatar

Dagens materieltog i Klampenborg

af Tommy Nilsson ⌂ @, Ringsted, 19/5 2021, 20:22 (1065 dage siden) @ esni

I dag tilbragte jeg en lille time i Klampenborg. På et tidspunkt dukkede to andre fotografer op, og det viste sig, at et materieltog ville passere kort tid efter. Ifølge en af med-fotograferne var det en transport af vogne fra Rungsted til Roskilde. Jeg fik kun fat i NSB BM 86.28 - hvem kan hjælpe med resten af oprangeringen?


På slæb var : OKMJ C9 + OKMJ A11 + DSB Cf10135


Nysgerrigheden er dermed vakt - hvad skal der ske med vognene i Roskilde?

OKMJ C 9 og OKMJ A 11 er på vej til Fåborg (fra pålidelig kilde).

--
[image]

Dagens materieltog i Klampenborg

af Danskjävlar, 19/5 2021, 20:57 (1065 dage siden) @ Tommy Nilsson

Meget Interessant. Jeg har også bemærket at OKMJ C9 heller ikke længere står inde på NSJKs materielbetegnelse.

Er dette et muligt salg eller lån til de Sydfynske kollegaer?

Jernbanebøger

Broer og baner til Frederikssund

Broer og baner til Frederikssund. Pris 340 kr.

Læs mere
ContecRailDSB MX1028

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak