Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Midnight trains (Generelt)

af Danbj, 23/7 2021, 01:55 (980 dage siden)

Hej Alle i dette dejlige forum,

Jeg har læst om midnight trains, en privat virksomhed som om et par år starter med nye nattog bland andet københavn- paris og paris-rom.

Umiddelbart virker det som et fedt koncept, tror de kommer til at tjene gode penge da det er et kvalitetsprodukt de tilbyder... Hvad er jeres kommentarer til deres planer?


www.midnight-trains.com


Mvh,
Dan

Midnight trains

af andersj, Aalborg, 23/7 2021, 08:42 (980 dage siden) @ Danbj

Så længe de ikke har indgået aftale om leje eller køb af togvogne, så er det jo ikke andet end en hjemmeside og store drømme.

--
Mvh Anders

Midnight trains

af hummel_62, Biltris, ved den midt sjællandsk jernban, 23/7 2021, 11:53 (979 dage siden) @ andersj

Nok mere en føler.
Finde ud af om nogen reagere positivt

--
Lars Madsen
Trinbræt Biltris

Midnight Trains

af bjergged, Zentralschweiz, 23/7 2021, 10:12 (979 dage siden) @ Danbj

Jeg har læst om midnight trains, en privat virksomhed som om et par år starter med nye nattog bland andet københavn- paris og paris-rom.

Umiddelbart virker det som et fedt koncept, tror de kommer til at tjene gode penge da det er et kvalitetsprodukt de tilbyder... Hvad er jeres kommentarer til deres planer?

Det er lidt tidligt at sige noget konkret, men jeg frygter for at det bliver endog meget dyrt at rejse med dem.

Hvis man booker 3 måneder i forvejen, så kan man hos Urlaubs-Express få en sovevognskabine fra Hamburg til Wien (ikke retur) for €369. Hvis man rejser alene er det godt nok mange penge. Ganske vist kan man få det billigere hvis man er villig til at køre liggevogn og dele kabine med nogen man ikke kender, men det er så vidt jeg kan se ikke det segment Midnight Trains henvender sig til.

Så med mindre de kan gøre det markant billigere end Urlaubs-Express (men alligevel i højere kvalitet), eller flypriserne stiger voldsomt, bliver det svært for dem at tilbyde rejser til priser som kan appellere bredt.

Lokomotivfabrikker


DSB A159

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak