Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Avatar

Skribent til IC4 tekst søges

af Tommy Nilsson ⌂ @, Ringsted, 31/8 2010, 08:12 (4980 dage siden)

Jernbanen.dk´s side om IC4 er temmelig tom og derfor efterlyses hermed en skribent, der har tid og lyst til at skrive lidt om netop IC4. Jeg er godt klar over, at en tekst om IC4 hurtigt kan blive "The Neverending Story", men teksten behøver ikke at være længere end den, jeg har skrevet om IC3.

--
[image]

Avatar

Skribent til IC4 tekst fundet

af Tommy Nilsson ⌂ @, Ringsted, 1/9 2010, 07:48 (4979 dage siden) @ Tommy Nilsson
redigeret af Tommy Nilsson, 2/9 2010, 08:13

Så er der allerede en skribent på banen. :-)
Og apropos IC4, så er her et link til DSBs IC4 køreplan - men om de også kører i praksis, ved jeg ikke. Jeg er dog stødt på IC4 tog flere gange i det sidste års tid, bl.a. her i solnedgangen i Korsør.

[image]

--
[image]

Skribent til IC4 tekst fundet

af Thomas Rasmussen, Brønderlsev, 7/9 2010, 16:40 (4973 dage siden) @ Tommy Nilsson

Så er der allerede en skribent på banen. :-)
Og apropos IC4, så er her et link til DSBs IC4 køreplan - men om de også kører i praksis, ved jeg ikke. Jeg er dog stødt på IC4 tog flere gange i det sidste års tid, bl.a. her i solnedgangen i Korsør.

[image]

RE 3110 var i dag rangeret af 2 x MR og det var der ikke noget galt i. Toget ankommer desuden i spor 3. Men RE 3112 som skulle være IC4 var i steder 1 x MR:-( og derfor kunne toget kører for spor 3. Og skærmene var ikke vandt til at der var to tog på samme spor så i spor 3 viste de RE 3112. Men i spor 4 hvor der holdte en tom IC4 (den skulle nok køre Lyn 26) stod der at det var RE 3110:-D. Men RE 3112 blev altså IKKE IC4:-( :-(

PS: Hvis der er nogle der ville fotografere IC4 på et station hvor det ikke standser kan jeg finde en forbipasseringstid

Hilsen Thomas

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak