Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

CFL Cargo

af Christian_3120@hotmail.com, 15/1 2011, 12:06 (4842 dage siden)

Hej :)
Jeg har et par spørgsmål vedrørende CFL Cargo Danmark:

1. Hvor mange lokomotivførere har de ansat?

2. Har de noget rangerpersonale ansat?

3. Hvor har de hovedsæde henne?

4. Har de nok og lave?

På forhånd tak :D
Hilsen Christian :D

Avatar

CFL Cargo

af Tommy Nilsson ⌂ @, Ringsted, 15/1 2011, 12:49 (4842 dage siden) @ Christian_3120@hotmail.com

Hej :)
Jeg har et par spørgsmål vedrørende CFL Cargo Danmark:

1. Hvor mange lokomotivførere har de ansat?

2. Har de noget rangerpersonale ansat?

3. Hvor har de hovedsæde henne?

4. Har de nok og lave?

På forhånd tak :D
Hilsen Christian :D

www.cflcargo.dk/60_ansprech_dk.htm

--
[image]

CFL Cargo

af Christian_3120@hotmail.com, 16/1 2011, 07:38 (4841 dage siden) @ Tommy Nilsson

tak for det gode svar

CFL Cargo

af sideshowjesper, 16/1 2011, 10:18 (4841 dage siden) @ Christian_3120@hotmail.com

Hej :)
Jeg har et par spørgsmål vedrørende CFL Cargo Danmark:

1. Hvor mange lokomotivførere har de ansat?

2. Har de noget rangerpersonale ansat?

3. Hvor har de hovedsæde henne?

4. Har de nok og lave?

På forhånd tak :D
Hilsen Christian :D

Er jo nok svært at ringe til dem, og så forvente at de siger "det går helt af helvede til" skulle det være tilfældet.

Jeg ved ikke hvor mange de har ansat, men ved de har deres egne rangister. Bor i Fa og der har jeg set dem i CFL outfit ved både IC4 transporter og cement toget.

Hvis du med Hovedsæde, tænker på hvor maskinerne er parkeret, så er det Padborg.(1 hviler i Fredericia og 1 i Ringsted)

Om de har nok at lave.. tjaa, de kunne nok godt bruge lidt mere, men det kniber lidt med det driftklare matriel.. f.eks har de lige afhændet MX 1006 grundet motorhaveri, til Contec, og i erstatning for den haft indlejet Contec MY 1158.

De kører spånplade tog mellem Padborg og Herning Torsdag og søndag. dette tog er vanligt trukket af MX1023 og RN266 453-0.

De samme 2 maskiner står for cement toget mellem Padborg og taulov som oftest render mandag og eller Tirsdag.

MY 1146 kører eddikesyre fra Fredericia til grindsted hver mandag, og kører ligeledes til Koppers i Nyborg fra Fredericia tirsdag og Torsdag.

På sjælland kører de stålormen fra Ringsted til Frederiksværk tirsdag og Torsdag. disse køres vanligt med MX1029, som i øvrigt nu er i samme fine outit som MX 1023. Derudover indlejes med jævne mellemrum maskiner hos Contec og BLDX, men generelt har CFL en lille flåde af maskiner, hvilket også smitter af på den maængde de kan udføre jo. ydermere har RN266 453-0 ikke ATC, så denne kan kun bruges som 2 maskine.

Det meste her er en vudering, men håber svaret kan bruges.

/Sideshowjesper

CFL Cargo

af Egon Schmidt @, Aabenraa, 16/1 2011, 10:42 (4841 dage siden) @ sideshowjesper

Jeg syntes godt du kunne svare manden orenlig
Egon

CFL Cargo

af sideshowjesper, 16/1 2011, 11:04 (4841 dage siden) @ Egon Schmidt

Øhm, jeg skal da beklage hvis ikke du finder mit svar fyldestgørende Egon Schmidt !? :-|

CFL Cargo

af Egon Schmidt @, Aabenraa, 16/1 2011, 11:35 (4841 dage siden) @ sideshowjesper

Det var ikke sådan ment men jeg syntes vi skal bruge en ordenlig tone her på forum
Og skal svare ordenlig hvis nogen spørg.du vil også gerne have et ordenlig svar ikke.
Egon
:-)

CFL Cargo

af sideshowjesper, 16/1 2011, 12:09 (4841 dage siden) @ Egon Schmidt

jow jow, men jeg har bare meget svært ved at se at jeg ikke svarede manden ordentligt.

Han spurgte efter nogle detaljer, og fik et link til CFL cargo som svar, hvilket han vel ikke blev klogere af. Han spurgte hvordan forretningen CFL cargo gik, og det tvtvler jeg da på de vil svare på. Derfor kommer jeg med min vurdering. Hvordan kan det være at "ikke svare ordentligt" er mig en gåde på størrelse på Stonehenge.

CFL Cargo

af Christian_3120@hotmail.com, 16/1 2011, 13:23 (4841 dage siden) @ sideshowjesper

Mange tak for svar sideshowjesper :) det var lige det jeg mangelede.

CFL Cargo

af sideshowjesper, 18/1 2011, 18:39 (4839 dage siden) @ Christian_3120@hotmail.com

Mange tak for svar sideshowjesper :) det var lige det jeg mangelede.

I øvrigt Christian. Nu kan jeg se at du bor i Esbjerg, så det er nok ikke så mange CFL tog du kan se desværre. men jeg vil nu alligevel lige henlede din opmærksomhed på denne side

http://www.bane.dk/db/filarkiv/8318/TKG_12122010.pdf

Der finder du CFLs køreplaner som de første.

/Sideshowjesper

CFL Cargo

af Christian_3120@hotmail.com, 19/1 2011, 03:27 (4838 dage siden) @ sideshowjesper

jov tak :D :D
Nej vi ser jo ikke rigtig nogen CFL Cargo tog i Esbjerg mere, desværre, men så må jeg tage ud til Bramming :D

CFL Cargo

af marrix, Valby, 16/1 2011, 13:53 (4841 dage siden) @ sideshowjesper

Ja, jeg synes nu også at sideshowjespers svar var meget fint. Ved ikke om Egon har fået det forkerte ben ud af sengen idag, men det er synd at det skal gå ud over dig.

- Martin

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak