Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Avatar

Hvor er vi?

af Tommy Nilsson ⌂ @, Ringsted, 16/1 2011, 06:08 (4843 dage siden)

Billedet er fra 2003 - det må være rigelig hjælp. :-P

[image]

--
[image]

Avatar

Hvor er vi?

af Tommy Nilsson ⌂ @, Ringsted, 16/1 2011, 06:22 (4843 dage siden) @ TeamBaumann

Vrads?

Vrads er rigtigt - her er en ny:

[image]

--
[image]

Hvor er vi?

af Ove Nygaard @, Fredericia, 16/1 2011, 06:55 (4843 dage siden) @ Tommy Nilsson

Hej Tommy.

Så skal vi lige have den gæve webbmaster til at citere remsen med stationer på den nedlagte Horsens - Bryrup - Silkeborg Jernbane. Det var en af opgaverne til "den lille ledvogtereksamen" i 1954. :-D
Min bror var heldigere, da han i 1950 kunne nøjes med at nævne stationerne på Maribo - Bandholm Jernbane, den nu hæderkronede veteranbane (sin fulde længde).

Bedste hilsener til den flittige webbmaster

Ove

Avatar

Hvor er vi?

af Tommy Nilsson ⌂ @, Ringsted, 16/1 2011, 07:35 (4843 dage siden) @ Ove Nygaard

Så skal vi lige have den gæve webbmaster til at citere remsen med stationer på den nedlagte Horsens - Bryrup - Silkeborg Jernbane. Det var en af opgaverne til "den lille ledvogtereksamen" i 1954. :-D

Ha - da jeg tog "den lille ledvogtereksamen" i 1980 var de fleste privatbaner (heldigvis?) nedlagt, så det var en nogenlunde overkommelig opgave. Dog kan jeg huske mine problemer med VLTJ´s uendeligt mange besynderlige trinbrætsnavne.

--
[image]

Avatar

Hvor er vi?

af Tommy Nilsson ⌂ @, Ringsted, 16/1 2011, 15:56 (4843 dage siden) @ Tommy Nilsson

[image]

Skal I have lidt hjælp? Vi er ikke på HBS - vi er faktisk slet ikke i Jylland...

--
[image]

Hvor er vi?

af Erik V. Pedersen ⌂, Ballerup, 16/1 2011, 16:30 (4843 dage siden) @ Tommy Nilsson

HVor ?????

Johhhh, -skulle det være noget med en "Kartonsten", --der var vist den bredeste perron, omend de var brede flere af dem.

Erik V. Pedersen
www.evp.dk


Jernbanebøger

Sydfyenske Jernbaners Rullende Materiel

Sydfyenske Jernbaners Rullende Materiel. Pris 250 kr.

Læs mere

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak