Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Godt du lavede dette forum, Tommy! TAK!

af Per Sørensen, 18/1 2011, 18:29 (4840 dage siden)

Hej Tommy,
Jeg har så mange fine oplevelser med de gamle nostalgiske billeder som folk finder her og der med motiver fra Skagensbanen på den gamle Frederikshavn Station, ØSJS, lyntog, damplokomotiver,godstog på Kystbanen, My i gamle farver, osv., osv.

Nu er fotos jo spredt ud over diverse emner, men har du en større plan, hvor de bedste af billederne bliver lagt over på hovedsiden Jernbanen.dk?

Venligst
Ped

Avatar

Godt du lavede dette forum, Tommy! TAK!

af Tommy Nilsson ⌂ @, Ringsted, 18/1 2011, 18:48 (4840 dage siden) @ Per Sørensen

Jeg har så mange fine oplevelser med de gamle nostalgiske billeder som folk finder her og der med motiver fra Skagensbanen på den gamle Frederikshavn Station, ØSJS, lyntog, damplokomotiver,godstog på Kystbanen, My i gamle farver, osv., osv.

Nu er fotos jo spredt ud over diverse emner, men har du en større plan, hvor de bedste af billederne bliver lagt over på hovedsiden Jernbanen.dk?

Jeg har aftalt med nogle af fotograferne, at jeg kopierer deres billeder og senere bringer dem på "rette plads" på Jernbanen.dk, dvs. på det pågældende lokomotivs egen side. Jeg kan ikke overkomme at gemme alle billeder, da det jo ikke blot er at kopiere billedet, men også at få noteret fotograf, tid, sted, motiv osv.
Alle er velkomne til at indsende artikler til afsnittet Artikler og det behøver ikke at være lange tekster på formfuldt rigsdansk. Enkle fotoartikler som f.eks. Ringsted i snestorm er også velkomne.

--
[image]

Godt du lavede dette forum, Tommy! TAK!

af Per Sørensen, 19/1 2011, 18:04 (4839 dage siden) @ Tommy Nilsson

Nej jeg er godt klar over at du ikke kan kopiere og notere alt.
Men det lyder også fint, hvis de bedste af de bedste kommer over.
Det er jo Danmarkshistorie...

Venligst

Ped

Godt du lavede dette forum, Tommy! TAK!

af Erik Søfelde, 20/1 2011, 12:14 (4838 dage siden) @ Per Sørensen

Nej jeg er godt klar over at du ikke kan kopiere og notere alt.
Men det lyder også fint, hvis de bedste af de bedste kommer over.
Det er jo Danmarkshistorie...

Venligst

Per

Hej begge to
Super sej side jeg har ikke i mange år fået så megen viden om jernbaner
som efter jeg kom her i forumet
M.v.h
Erik Søfelde

Jernbanebøger

Orientekspressen

Orientekspressen. Pris 250 kr.

Læs mere
Højbygaard Sukkerfabrik
Højbygaard Sukkerfabrik

Sukkerfabrikken Lolland blev opført i Holeby i 1872. På grund af uheld og en ringe økonomi, gik fabrikken konkurs i 1877 og genopstod med nye ejere som Højbygaard Sukkerfabrik. Her er historien og billederne fra fabrikken med de mange smalsporslokomotiver.

Læs mere

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak