Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

EasyTrain til Danmark (Generelt)

af Thomas Rasmussen, Nordjylland, 1/4 2014, 22:15 (3649 dage siden)

[image]

--
Thomas Rasmussen
[image][image]

Avatar

EasyTrain til Danmark

af Kaj Aage Holdt ⌂, Køge, 1/4 2014, 22:32 (3649 dage siden) @ Thomas Rasmussen

Haha, endnu en aprilsnar :)

Godt fundet på skal det lige siges. Er det selvforfattet eller har du en kilde? :)

EasyTrain til Danmark

af Thomas Rasmussen, Nordjylland, 1/4 2014, 23:09 (3649 dage siden) @ Kaj Aage Holdt

Haha, endnu en aprilsnar :)

Godt fundet på skal det lige siges. Er det selvforfattet eller har du en kilde? :)

Tak for rosen. Artiklen har jeg selv skrevet - idéen fik jeg for lang tid siden (med inspiration fra luftfartsbranchen), og jeg kom i tanke om det lige lovligt sent, så jeg måtte ind at skrive en lille artikel.

PS: Det høres, at DSB ikke vil konkurrere prismæssigt, men de vil dog introducere "Nærbanebilletter". DSB selv siger, at dette ikke kommer som konkurrence mod EasyTrains transitbusser.

--
Thomas Rasmussen
[image][image]

Avatar

EasyTrain til Danmark

af Michael Deichmann ⌂, Gribskov kommune, 2/4 2014, 06:31 (3649 dage siden) @ Thomas Rasmussen

Den her tager nok prisen her på kanalen som årets bedste Aprilsnar. Den var ligepræcis så tilpas realistisk til at man godt kunne tro at den var god nok. Kunsten er jo ikke at smøre for tykt på, så enhver kan se at det er en aprilsnar, idet der jo skal være et eller andet der trigger de kvikke til at gennemskue det. For mig var det, at der skulle være et link til at man allerede kunne købe biletter, når artiklen iøvrigt blot handler om at der er overvejelser om at komme til Danmark.
Og så har Google desuden aldrig hørt om et spansk-engelsk togselskab ved navn EasyTrain. :-D :-D :-D

--
Venligst

Michael Deichmann

[image][image]

EasyTrain til Danmark

af Rasmus Mikkelsen, 2/4 2014, 21:47 (3648 dage siden) @ Michael Deichmann

Hvis ikke der popper noget op på Google så er der sgu noget helt galt. Om ikke andet så varm luft (I Themsen) apropos London.

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak