Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

triangel i Århus 1970érne

af togfyr @, skiby, 7/2 2011, 09:21 (4798 dage siden)

er der nogen der ved hvad det var fornen triangel der stod i århus en gang i 70érne.
kan huske at den var meget ´´afpillet´´(ingen køler og bremser)
det var nærmest bare en vogn

triangel i Århus 1970érne

af Michael Pedersen, 7/2 2011, 13:59 (4798 dage siden) @ togfyr

VNJ M2 stod i nogle år i Aarhus i 70'erne, inden den kom til skælskør - der blev arbejdet på vognen, og jeg mener bla. at køleren var afmonteret i en periode. Jeg mener, at den i en periode stod på Østbanegården.

Mvh.
Michael

Triangel i Århus 1970érne (1 foto)

af Niels Munch, 8/2 2011, 06:07 (4797 dage siden) @ Michael Pedersen

Så må det vel være denne:

[image]
VNJ M 2 Århus Ø i oktober 1973 (nm).

M.v.h.
Niels

Triangel i Århus 1970érne (1 foto)

af martin, 8/2 2011, 19:18 (4797 dage siden) @ Niels Munch

Samme tider sytes jeg næsten man kan blive helt skræmt af hvad folk har af billeder og kan huske.
Ved nogen så hvad der blev af den scandia skinnebus der i nogle år stod lige ud til vejen mellem uggerløse og holbæk den startede med at være gul så, så det ud til den blev sat lidt i stand og malet grøn og en dag var den fjernet.

Avatar

Triangel i Århus 1970érne (1 foto)

af Tommy Nilsson ⌂ @, Ringsted, 12/2 2011, 18:35 (4793 dage siden) @ TLJ

sat lidt i stand og malet grøn og en dag var den fjernet.


Hmm.. Grøn siger du... Det kunne jo være!
http://www.jernbanen.dk/forum/index.php?id=7871

Ja, jeg afventer fortsat at nogen oplyser litra og nummer - og gerne et billede også. Jeg har ikke lige et ærinde i København i den nærmeste fremtid.

--
[image]

Tagcloud

nattog liggevogne sovevogne spisevogne barvogne postvogne rejsegodsvogne styrevogne dobbeltdækkervogne remise maskindepot station banegård hovedbanegården IC2 IC3 IC4 godstog persontog materieltog arbejdstog Nærumgrisen veteranbaner jernbanefotos jernbanebilleder Movia rangerlokomotiv havnebane industrispor skinnebusser Øresundstog intercity intercitytog intercitylyn tog DSB Arriva Lokaltog
Svenska-lok
Billige jernbane T-shirts

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak