Velkommen til Jernbanen.dk forum. Log venligst ind eller registrér dig.

S-tog, metro, letbaner

- Hovedstadens Letbanes sydlige del i denne uge
Goddag i forummet.

I ugens løb er jeg kommet forbi letbanebyggeriet i Ishøj, Brøndby, Glostrup og Rødovre, og her er et par billeder.
Der sker meget for tiden.

Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.
Den kommende endestation Ishøj Station. 15.3.2023.

Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.
Kurven fra Ishøj Strandvej til højre ind på Ishøj Stationsvej, set mod sydvest. 15.3.2023. Det er Ishøj Strandvej til venstre i billedet.

Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.
Det kommende stoppested Ishøj Strand Arken, set mod nordøst. 15.3.2023.

Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.
Det kommende stoppested Brøndbyvester, set mod nord. 15.3.2023.

Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.
På det kommende stoppested Kirkebjerg blev der arbejdet med perronelementer. Fotograferet mod nord, 15.3.2023.

Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.
Nordre Ringvej et par hundrede meter nord for stoppestedet Glostrup Hospital Rigshospitalet. 15.3.2023.

Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.
Det kommende stoppested Rødovre Nord, set mod nord fra Slotsherrensvej-broen. Der er, så vidt jeg kan se, lagt rilleskinner på støbt betonfundament langs ø-perronen.
På grunden til højre i billedet, som længe har set ret kaotisk ud, er man ved at rydde de gamle bygninger. 16.3.2023.

v.h.
Ottoemil

Hovedstadens Letbanes sydlige del i denne uge
Af hummel_62, Biltris trinbræt. 18/03-23, 13:05.
Rødovre Nord

Kunne se ud som der k8mmer dobbelt rette cykelsti
I den ene side af ringvejen.

Der er det i min verden, en syg ide,hårde ord, at pludselig har taget 50% af cykelstien, til stoppe sted.

Ellers, takker for fede fotos

Hovedstadens Letbanes sydlige del i denne uge
Af Michael Deichmann, Gribskov kommune. 18/03-23, 18:55.
I Lundtofte er de ikke nået nær så langt. Jeg var på de kanter idag uden mulighed for billeder, desværre.

Gå op Sider:[1]
Svenska-lok

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak