Velkommen til Jernbanen.dk forum. Log venligst ind eller registrér dig.

Rullende materiel

- X2000 ved Brøndbyøster
X2000 ved Brøndbyøster
Af Niels Buch. 17/04-23, 18:07.
Her ved 15:30-tiden passerede et X2000-tog Brøndbyøster. Fik ikke nogle billeder. Nogen der ved hvad det skulle? Siden SJ opgav at køre til Odense, har jeg ikke set sådanne tog her på strækningen.

Venlig hilsen
Niels

Citat fra: Niels Buch Dato 17/04-23, 18:07Her ved 15:30-tiden passerede et X2000-tog Brøndbyøster. Fik ikke nogle billeder. Nogen der ved hvad det skulle? Siden SJ opgav at køre til Odense, har jeg ikke set sådanne tog her på strækningen.

Det er sket før, at X2000 er vendt via Glostrup ved f.eks. problemer med ATC.

X2000 ved Brøndbyøster
Af larsht, København. 17/04-23, 21:28.
Citat fra: Niels Buch Dato 17/04-23, 18:07Her ved 15:30-tiden passerede et X2000-tog Brøndbyøster. Fik ikke nogle billeder. Nogen der ved hvad det skulle? Siden SJ opgav at køre til Odense, har jeg ikke set sådanne tog her på strækningen.

Venlig hilsen
Niels
Der kan være tale om ATC-prøvekørsel i Sønderjylland

Mvh
Lars

Citat fra: Niels Buch Dato 17/04-23, 18:07Her ved 15:30-tiden passerede et X2000-tog Brøndbyøster. Fik ikke nogle billeder. Nogen der ved hvad det skulle? Siden SJ opgav at køre til Odense, har jeg ikke set sådanne tog her på strækningen.

Har nu fået oplyst, at det var tog 542, der blev vendt via Glostrup pga. ATC problemer.

I går var der igen en X2000 i Glostrup, og denne gang kunne jeg få taget et billede.

Niels

Du kan ikke se vedhæftede filer. Det er sandsynligvis fordi du ikke er logget ind i forummet.


X2000 ved Brøndbyøster
Af Per Holm, nær 133 m perronlængde på strækn. 880. 9/05-23, 11:43.
Tillykke med billedet.

Så er det jo kun en skam at der er 9 år til fjerntogsperronerne i Glostrup kan tages i brug.  :'(

mvh. Per


... og i persontrafikken bør al skifte mellem transportmidler være hurtigt, kort, i læ, niveau-delt og tørt, såvel for fritgående som for hjulbårne (barnevogn, kørestol eller rollator) rejsende.

Apropos Glostrup, bare de dog kunne fremrykke det arbejde.
Specielt nu hvor. Der også kommer letbane.
Med venlig hilsen Bent Jensen

X2000 ved Brøndbyøster
Af Per Holm, nær 133 m perronlængde på strækn. 880. 9/05-23, 13:40.
Citat fra: Bent Jensen Dato  9/05-23, 13:12Apropos Glostrup, bare de dog kunne fremrykke det arbejde.
...
Med venlig hilsen Bent Jensen
 

Det skal du ikke regne med. Efter at hele Midtsjælland nu er blevet ERTMS vil tog uden ETCS være tvunget til at køre gennem Glostrup og så kan "man" ikke begynde at grave ud til nye perronspor der.

mvh. Per


... og i persontrafikken bør al skifte mellem transportmidler være hurtigt, kort, i læ, niveau-delt og tørt, såvel for fritgående som for hjulbårne (barnevogn, kørestol eller rollator) rejsende.

Gå op Sider:[1]
DSB MT 152Svenska-lok

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak